Message from The Soy Goy in Nice Respectable People Group #general


2018-08-26 03:17:54 UTC  

>Ian PA is typing

2018-08-26 03:18:04 UTC  

Inb4 he shuts me down

2018-08-26 03:18:30 UTC  

All I must do is wait for you to destroy yourself. 🗣

2018-08-26 03:20:26 UTC  

@Conatus unironically loved breaking bad btw

2018-08-26 03:20:53 UTC  

Uh

2018-08-26 03:20:54 UTC  

Narcos is way better

2018-08-26 03:21:03 UTC  

Also AZ is a dank state and I'm jelly of your weather, it rained here every day for 2 weeks

2018-08-26 03:21:16 UTC  

> greentexting in the IE discord

2018-08-26 03:21:25 UTC  

>>greentexting in the IE discord

2018-08-26 03:21:25 UTC  

NOW this epic.

2018-08-26 03:21:37 UTC  

><>

2018-08-26 03:21:56 UTC  

Is breaking bad really that bad though?

2018-08-26 03:22:02 UTC  

No

2018-08-26 03:22:22 UTC  

Prison break and breaking bad were both awesome normie shows

2018-08-26 03:22:33 UTC  

Binge watched them both back to back

2018-08-26 03:22:58 UTC  

its time to take the soprano pill boys.

2018-08-26 03:23:08 UTC  

Breaking Bad is for cucks, the Sopranos was the greatest show ever made.

2018-08-26 03:23:14 UTC  

@Virgil based

2018-08-26 03:23:15 UTC  

I prefer cory in the house

2018-08-26 03:23:17 UTC  

@Johnboy hell yeah

2018-08-26 03:23:38 UTC  

@Conatus That's my favorite anime

2018-08-26 03:23:48 UTC  

Warhammer40K needs it's own TV show and or movie, none of this SJW junk

2018-08-26 03:23:59 UTC  

Where my Gilmore Girls fans at???

2018-08-26 03:24:06 UTC  

yas queen

2018-08-26 03:24:08 UTC  

Wait

2018-08-26 03:24:12 UTC  

Wrong chat

2018-08-26 03:24:17 UTC  

I prefer the Brady Bunch tbh

2018-08-26 03:24:22 UTC  

I like the Waltons

2018-08-26 03:24:23 UTC  

ok now this is epic.

2018-08-26 03:24:27 UTC  

Haha

2018-08-26 03:24:58 UTC  

True Detective is really good.

2018-08-26 03:25:15 UTC  

I dunno that new Bill Nye show on Netflix is fantastic

2018-08-26 03:25:19 UTC  

@Reinhard Wolff I actually kinda liked season 2 tbh

2018-08-26 03:25:25 UTC  

i thought the first season was great. they dropped the ball hard on s2

2018-08-26 03:25:25 UTC  

nowhere near the artistry of season 1

2018-08-26 03:26:16 UTC  

yeah it wasn't anywhere near season 1

2018-08-26 03:26:22 UTC  

Apparently John Mcclain is dead

2018-08-26 03:26:40 UTC  

I rewatched S2 and really liked it

2018-08-26 03:26:40 UTC  

Season One of True Detective may be the best single season of a television show ever created

2018-08-26 03:26:46 UTC  

More than the first time

2018-08-26 03:26:47 UTC  

gonna have to watch the wire again lads.