Message from Pat-MA in Nice Respectable People Group #general


2018-08-26 22:31:20 UTC  

Anoint the ethernet cable with the holy unguents. Recite the litany of repair while burning incense, and press ye the green rune of reset. Wait thee 30 seconds and then press the rune again.

2018-08-26 22:41:44 UTC  

Anyone else grillin or smoking today?

https://cdn.discordapp.com/attachments/481597551272001546/483405716875640867/20180826_150417.jpg

2018-08-26 22:41:55 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/481597551272001546/483405766275891200/IMG_20180826_184045.jpg

2018-08-26 22:42:04 UTC  

>not soothing the machine for the 30 second duration
this is what you get with hacks

2018-08-26 22:43:29 UTC  

@Pinochetball Whats with the brick on the handle?

2018-08-26 22:44:08 UTC  

Cheap chinese smoker and no lavalock, its to help seal the lid 😂

2018-08-26 22:45:31 UTC  

Love the smokin brick

2018-08-26 22:46:00 UTC  

Your names J Robertson?

2018-08-26 22:50:45 UTC  

I see that charcoal heater @Pinochetball those things are awesome, cut prep time in half

2018-08-26 22:51:01 UTC  

Yyyyuuup

2018-08-26 22:51:10 UTC  

And cheap

2018-08-26 22:56:32 UTC  

@Pinochetball Gonna be smoking some whitetail deer and elk tomorrow. Picked up some white monsters for the occasion.

2018-08-26 22:56:57 UTC  

Noice

2018-08-26 22:59:23 UTC  

oh, there was a spoof of that vido @EverlastingTuck ... where they also changed his voice to sound like one of the chipmunks. I lol'd hysterically

2018-08-26 23:00:09 UTC  

An instant classic. Zucc is a confirmed reptile person

2018-08-26 23:03:44 UTC  

He tries way too hard to appear like a normal guy.

2018-08-26 23:06:46 UTC  

What in Gods name is this video?

2018-08-26 23:06:47 UTC  

His blinking is just an act, he usually just licks his eyeballs

2018-08-26 23:07:35 UTC  

@Pat-MA a good example of Zuckerberg struggling with human behavior

2018-08-26 23:07:47 UTC  

Hahaha. So he was showing what fb live was for?

2018-08-26 23:07:47 UTC  

You'd think he'd have a bwtter camera with the money he has

2018-08-26 23:08:17 UTC  

"Hm what is the best way to relate to humans? SMOKE SOME RIBS!"

2018-08-26 23:09:18 UTC  

Also, he loves sweet baby rays

2018-08-26 23:11:46 UTC  

A little bit too much

2018-08-26 23:21:56 UTC  

Yeah bro just smoking these meats

2018-08-26 23:22:05 UTC  

What’s wrong with Sweet Baby Rays?

2018-08-26 23:22:49 UTC  

Nothing at all, but he mentioned it like 35 times in that video lol

2018-08-26 23:23:27 UTC  

Ah, trying to appear normal by quoting possibly the most popular product in that segment.

2018-08-26 23:23:58 UTC  

Brisket

2018-08-26 23:24:01 UTC  

And ribs.

2018-08-26 23:26:40 UTC  

I thought he was getting kickbacks for each time he said it lol

2018-08-26 23:26:45 UTC  

he said it soooooooooo much

2018-08-26 23:36:54 UTC  

@Phillip Wiglesworth - FL hi Phillip. I'm in GA

2018-08-26 23:37:09 UTC  

Hrm, your interviewer told me you were in FL.

2018-08-26 23:41:47 UTC  
2018-08-27 00:13:49 UTC  

Damn

2018-08-27 00:13:51 UTC  

F

2018-08-27 00:17:52 UTC  

Raising him the white way!!

2018-08-27 00:22:56 UTC  

@Hessian I'd really prefer to err on the side of not posting pictures of children in here.

2018-08-27 00:29:20 UTC  

Yeah, we're already aware of it. Thanks for bringing it up though.