Messsage from Jacob in Nice Respectable People Group #general


Valaska 2018-09-26 14:30:17  

Anyone in here well versed with DNA composition

Grayson 2018-09-26 14:33:49  

Good morning fellow Identitarians. I had you all in my prayers this morning and I hope you all have a productive and safe day ahead of you. Cheers

Grayson 2018-09-26 14:34:48  

@Valaska what do you mean, DNA composition ? what do you want to know exactly bud?

Grayson 2018-09-26 14:36:11  

i had a terrible work out at the gym this morning and now I am craving KFC food LOL dang it !

Grayson 2018-09-26 14:37:45  

give me KFC now 😩

https://cdn.discordapp.com/attachments/481597551272001546/494517942705192984/IMG_2556.jpg

NITRODUBS 2018-09-26 14:44:43  

...

https://cdn.discordapp.com/attachments/481597551272001546/494519697627414549/image0.jpg

Valaska 2018-09-26 14:48:32  
The Eternal Anglo 2018-09-26 14:52:40  

@Grayson
>KFC
>Not Cracker barrel
<:varg:359010745192808449>

Wood-Ape - OK/MN 2018-09-26 15:03:08  

@Grayson Just eat some of their grilled.

Wood-Ape - OK/MN 2018-09-26 15:03:43  

Or better, chick-Fil-a grilled nuggies

Grayson 2018-09-26 15:06:03  

😩 i have opted for oatmeal

Grayson 2018-09-26 15:06:59  

right !?? hahahaha

Wood-Ape - OK/MN 2018-09-26 15:07:04  

Good way to stay regular

Grayson 2018-09-26 15:07:14  

right ?! haha

Grayson 2018-09-26 15:07:40  

i might have an Activia yougurt too

Wood-Ape - OK/MN 2018-09-26 15:54:14  

Brings to mind the archetypal yoghurt TV ad. Ubiquitous Jewess and frizzy hair mullata duo in sweat pants sassing.

Wood-Ape - OK/MN 2018-09-26 15:54:57  

Cue dumpy, hapless husband looking for a Real Dessert(tm).

micbwilli 2018-09-26 15:56:21  

Activia yougurt is actually my jam.

Virgil 2018-09-26 16:00:21  

Activia isn't bad, but I prefer Oikos

The Eternal Anglo 2018-09-26 16:01:38  

Oikos with Granola, mixed nuts, and fruit fam

Jacob 2018-09-26 16:05:49  

@Jason - CT That was a false flag by IE guys way back in the day, like 2 years ago

Jason - CT 2018-09-26 16:06:34  

@Jacob lmao srsly?

Jacob 2018-09-26 16:07:20  

Yes lol

Clayton_H_ATX 2018-09-26 16:07:24  

General question, do we ever or have we ever handed out business like cards for IE?

Jason - CT 2018-09-26 16:07:36  

I have Fage Greek 5% yogurt

Jacob 2018-09-26 16:07:40  

It was shortly before I became a member

Clayton_H_ATX 2018-09-26 16:08:11  

I see a lot of guys who I think would be willing to join or at least consider it.

Jacob 2018-09-26 16:08:24  

I remember joining IE and them telling me "lol that was us" and we all had a laugh

Jason - CT 2018-09-26 16:08:33  

Lmao great

Valaska 2018-09-26 16:08:41  

@Clayton_H_ATX yes we have business cards

Jason - CT 2018-09-26 16:09:12  

When me and my friend saw it I thought it was dead serious.

Jacob 2018-09-26 16:09:33  

The thing is, it was actually a really clever and thought out troll. It's deeper than you might think at first.

Procella Eques 2018-09-26 16:10:35  

Your coder in chief can bench 295

Clayton_H_ATX 2018-09-26 16:10:52  

What can he squat tho?

Jacob 2018-09-26 16:10:57  

The idea is that craft beer is a uniquely white liberal phenomenon, so it forces them to confront their own in group preference. They know there's some truth to it.

Procella Eques 2018-09-26 16:10:58  

Trying to get back to my playing numbers though

Procella Eques 2018-09-26 16:11:15  

I need to test that. I did 315 the other day

Procella Eques 2018-09-26 16:11:29  

I used to do 405

Clayton_H_ATX 2018-09-26 16:11:52  

Yea, my Lowe half was a lot stronger until I screwed up my knee.

Clayton_H_ATX 2018-09-26 16:12:08  

285 best bench.

Procella Eques 2018-09-26 16:12:13  

I used to bench 345