Message from TheSaint250 in #FedsShallRiseAgain! #a-more-welcoming-atlasia


2018-04-23 20:58:31 UTC  

I’ve gotten eight responses, anyone wanna know anything so far?

2018-04-23 20:58:47 UTC  

75% of respondents so far would support yankee

2018-04-23 21:00:14 UTC  

@Haslam2020 when does the poll end?

2018-04-23 21:00:26 UTC  

I’ll close results in two days

2018-04-23 21:00:38 UTC  

And then write the piece, but idk what’s a good headline

2018-04-23 21:00:45 UTC  

I voted.

2018-04-23 21:00:51 UTC  

I’ll vote then soon

2018-04-23 21:01:06 UTC  

PUP made a lot of gains but I kinda wanna title it: PUP, Alliance upset in Midterms

2018-04-23 21:01:10 UTC  

Onwards to June

2018-04-23 21:01:36 UTC  

But thanks, dude dfw has more support than Lumine or ninja

2018-04-23 21:01:55 UTC  

Loooool

2018-04-23 21:02:03 UTC  

Dfw4Prez

2018-04-23 21:05:11 UTC  

@Haslam2020 damnit im not running for prez 😛

2018-04-23 21:05:18 UTC  

but im honored to be included 😂

2018-04-23 21:10:18 UTC  

Haha 😂 aye man

2018-04-23 21:10:49 UTC  

oof i just checked i think you left out pmasta lol

2018-04-23 21:16:42 UTC  

Picks Saint as VP, resigns on day 1 😛

2018-04-23 21:17:43 UTC  

nooooooooooo

2018-04-23 21:17:44 UTC  

lol

2018-04-23 21:17:52 UTC  

DTC IS RUNNING EVERYONE

2018-04-23 21:17:54 UTC  

ITS OFFICIAL NOW

2018-04-23 21:18:32 UTC  

lol

2018-04-23 21:19:21 UTC  

DTC is just a dumber cruder drunk version of Adam Griffin imo

2018-04-23 21:24:52 UTC  

lol

2018-04-23 21:25:04 UTC  

😂😂

2018-04-23 21:25:14 UTC  

Dude yankee

2018-04-23 21:25:17 UTC  

You’re crushing

2018-04-23 21:25:28 UTC  

I was skeptical I thought we didn’t have the best odds of winning

2018-04-23 21:25:30 UTC  

But omf

2018-04-23 21:26:59 UTC  

Like yankee has 13/16 favorable to his candidacy, Reactionary and Peebs have 11/16

2018-04-23 21:27:59 UTC  

Yankee for King!

2018-04-23 21:28:12 UTC  

Yankee for Emperor!

2018-04-23 21:28:17 UTC  

Long may he reign!

2018-04-23 21:42:54 UTC  

EVEN BIGGER NEWS

2018-04-23 21:43:14 UTC  

DTC IS NOT RUNNING UNDER THE PUP (his own party) FOR PRESIDENT

2018-04-23 21:43:40 UTC  

lol

2018-04-23 21:43:46 UTC  

PUP is Nev’s place rn

2018-04-23 21:43:58 UTC  

DTC said nah

2018-04-23 21:44:16 UTC  

*when you found a party out of one of the larger two only to do the same thing again*

2018-04-23 21:48:43 UTC  

does siren use any specific person?