Message from Rush in Anticom #general


2017-07-22 21:38:11 UTC  

Ok I'm in

2017-07-22 21:38:17 UTC  
2017-07-22 21:39:18 UTC  

@long live the tsar Yeah I don't really support dem or republicans

2017-07-22 21:39:23 UTC  

They both have their flaws

2017-07-22 21:39:47 UTC  

But Id go with the better choice if I had to

2017-07-22 22:05:06 UTC  

@asdf <#293585477603164160> you just triggered me

2017-07-22 22:05:34 UTC  

lmao its fine idc i was just messing around

2017-07-22 22:17:59 UTC  

commies just got Murdoch murdoch banned from youtube

2017-07-22 22:25:52 UTC  

@everyone i made a post on 4chan am I based yet? http://boards.4chan.org/pol/thread/134586102

2017-07-22 22:33:29 UTC  

@everyone anybody still got a link to that lefty pol discord

2017-07-22 22:33:55 UTC  

Nah i was banned

2017-07-22 23:07:38 UTC  
2017-07-22 23:07:55 UTC  
2017-07-23 00:09:22 UTC  

Kek I joined. I wonder how long I'll last with the confederate flag in my dp

2017-07-23 00:16:44 UTC  

The anime should keep you safe

2017-07-23 00:35:38 UTC  

got banned for braaap posting

2017-07-23 00:39:09 UTC  

Who

2017-07-23 00:45:51 UTC  

Kek

2017-07-23 01:48:31 UTC  

@Weslo wamma get vetted?

2017-07-23 02:18:14 UTC  

its spelled wanna you dumbass faggot cock licker

2017-07-23 02:28:32 UTC  

jej

2017-07-23 02:31:23 UTC  

NO

2017-07-23 04:01:14 UTC  

Hmm. Maybe tomorrow.

2017-07-23 04:15:27 UTC  

>no comments since 12

2017-07-23 04:15:30 UTC  

Is this place dead?

2017-07-23 04:15:54 UTC  

Also, what does a nigga have to do to get vetted around here?

2017-07-23 04:32:40 UTC  

@Templar-CA unmute me fag

2017-07-23 04:32:40 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/338538887632912394/274.jpg

2017-07-23 04:34:44 UTC  

TEMPLAR FAG UNMUTE ME

2017-07-23 04:37:39 UTC  

@everyone tell templar to unmute me

2017-07-23 04:38:04 UTC  
2017-07-23 04:38:23 UTC  

Lol

2017-07-23 04:47:39 UTC  

That was fun lol

2017-07-23 04:47:58 UTC  

Well me and another friend of mine just infiltrated Antifa territory

2017-07-23 04:59:42 UTC  

How so?

2017-07-23 05:02:24 UTC  

We were in a town north of dallas. We hit a few strip clubs and basically since it was just me and one other person we just put stickers everywhere

2017-07-23 05:02:27 UTC  

wew lads

2017-07-23 05:02:54 UTC  

you guys should see the full thread, it's glorious

2017-07-23 05:03:03 UTC  

@The Inquisitor [☧] When was this posted just now?

2017-07-23 05:03:08 UTC  

it's like all the typical alt-kike tricks rolled into one