Message from Infinite in welp. u already Kno... #general


2019-10-13 20:06:11 UTC  

@Infinite Pretty much. Extinction Protesters were blocking the road while two motorcyclist wanting to go through. Man! That biker gave them shit!

2019-10-13 20:27:15 UTC  

@bible whore 1
*"Actually it has to do with the one guy shoving his religion down everyone’s throat"*
^ *Actually, Im not *"religious,"* I subscribe to no religion. Accepting biblical accounts as historical fact amounts to recognizing reality *(but you'll claim otherwise becuz you're a fire starting orbiter with issues)*. πŸ‘Œ

2019-10-13 20:28:23 UTC  

@bible whore 1 I was in this server before u hun, you should smoke a bowl & hug yourself...you've been on my nuts for 5 days πŸ‘Œ

2019-10-13 20:29:25 UTC  

@everyone sup

2019-10-13 20:30:06 UTC  

Herro

2019-10-13 20:30:37 UTC  

*(orbiters approaching in 5...4...3...)*

2019-10-13 20:31:01 UTC  

@Deleted User How was the pumpkin patch?

2019-10-13 20:31:16 UTC  

@Deleted User not only was it not you that brought me into this server, you have left this server and been banned how many times? As well as the round table, and a few others I’m in πŸ‘πŸ»

2019-10-13 20:31:22 UTC  

Shit! Fell for the trap!

2019-10-13 20:31:45 UTC  

@MaskedHeathen It was dope brotha! Beautiful place in the hills about 35 mins from our campsite

2019-10-13 20:31:59 UTC  

...Kids had a blast

2019-10-13 20:32:02 UTC  

* sits back and hits pipe *

2019-10-13 20:32:34 UTC  

@Deleted User I'm glad you had fun and it's always better when the kids go crazy.

2019-10-13 20:32:43 UTC  

@bible whore 1 You've been dealt with orbiter... As u were πŸ‘Œ

2019-10-13 20:33:00 UTC  

You are delusional

2019-10-13 20:33:14 UTC  

hahahahaha operator keeps abusing you its okay though @bible whore 1

2019-10-13 20:33:18 UTC  

@MaskedHeathen It was packed! But country folk are chill AF

2019-10-13 20:33:29 UTC  

I find we all are delusional in some way to many

2019-10-13 20:33:38 UTC  

@oddball you call this abuse? This ain’t shit πŸ˜‚

2019-10-13 20:34:13 UTC  

Well... You keep walking back into it. :V

2019-10-13 20:34:26 UTC  

baked pumpkin seeds with oil and salt were my fav as a kid

2019-10-13 20:34:47 UTC  

Bruh. Pumpkin Pie for life!!!

2019-10-13 20:34:55 UTC  

@oddball She abuses herself every time she doggedly pursues me...and then I step outta' the way like Roadrunner to Wile E Coyote near the edge of a cliff. Lol!

2019-10-13 20:35:07 UTC  

LMAO yess omfg

2019-10-13 20:35:23 UTC  

@MaskedHeathen this ain’t abuse is what my point was

2019-10-13 20:35:29 UTC  

I forgot I should buy a pumpkin for the house

2019-10-13 20:35:36 UTC  

Do that.

2019-10-13 20:35:42 UTC  

@MaskedHeathen My Grandma is coming up to the campsite tonight with pumpkin pie *AND* peach cobbler!!! Yayeeah!

2019-10-13 20:35:48 UTC  

Or buy the fake ones.

2019-10-13 20:36:04 UTC  

@Deleted User Lucky bastard!

2019-10-13 20:36:07 UTC  

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

2019-10-13 20:36:41 UTC  

both of my grandmothers are dead now 😦

2019-10-13 20:36:45 UTC  

@Infinite U gonna' carve it up dope AF? I like designing my own templates & carving out a masterpiece

2019-10-13 20:36:47 UTC  

you're lucky

2019-10-13 20:37:10 UTC  

Yeah I always do

2019-10-13 20:37:14 UTC  

and then harvest the seeds

2019-10-13 20:37:23 UTC  

@Infinite Im sorry for ur loss bro. Grandmas are hard to let go

2019-10-13 20:37:52 UTC  

@Infinite Hellz yeah harvest the seeds!!! That's what's up

2019-10-13 20:37:55 UTC  

πŸ‘

2019-10-13 20:38:16 UTC  

It happens they were both old so its the way of things

2019-10-13 20:38:26 UTC  

but I do miss them