Message from Nio Pomilia in The Right Cafe #chat


2018-12-02 03:08:08 UTC  

Based Chinese

2018-12-02 03:08:31 UTC  

based

2018-12-02 03:08:36 UTC  

this news bot is built to give news to pol servers i swear

2018-12-02 03:09:10 UTC  

"8⃣ Not addressing someone's argument and then saying they are [racist, xenophobic, sexist, etc], or using ad hominem in <#452955229227319306> is idiotic and will get you deported."

I like this server. Hello, everyone.

2018-12-02 03:09:11 UTC  
2018-12-02 03:09:12 UTC  

so is China commiting Stalinism on muslims?

2018-12-02 03:09:26 UTC  

idk

2018-12-02 03:09:29 UTC  

@Nio Pomilia wtf is ur name

2018-12-02 03:09:33 UTC  

lol

2018-12-02 03:09:35 UTC  

ur either hispanic or itaian

2018-12-02 03:09:37 UTC  

cant tell

2018-12-02 03:09:39 UTC  

also, I am a proud Jew @chadmin

2018-12-02 03:09:45 UTC  

Sicilian

2018-12-02 03:09:58 UTC  

Italian, basically

2018-12-02 03:09:58 UTC  

so basically african

2018-12-02 03:10:00 UTC  

I favor racial mixing and the genocide of oppressive white majorities

2018-12-02 03:10:01 UTC  

LMAO

2018-12-02 03:10:03 UTC  

Hell no

2018-12-02 03:10:06 UTC  
2018-12-02 03:10:14 UTC  

muslims are pretty communist

2018-12-02 03:10:14 UTC  

lol ^

2018-12-02 03:10:29 UTC  

muslims are hella based

2018-12-02 03:10:33 UTC  

muslims are pretty *insert completely fucked and bland stateent here*

2018-12-02 03:10:35 UTC  

yeah

2018-12-02 03:10:41 UTC  

@Doctor Anon: But yes, I have like 1% black in me

2018-12-02 03:10:46 UTC  

lmao

2018-12-02 03:10:48 UTC  

get out

2018-12-02 03:10:48 UTC  

no homo..

2018-12-02 03:10:50 UTC  

don't we all?

2018-12-02 03:10:58 UTC  

@Doctor Anon 'gay slayers' i call muslims

2018-12-02 03:11:03 UTC  
2018-12-02 03:11:07 UTC  

NO

2018-12-02 03:11:08 UTC  

psl

2018-12-02 03:11:10 UTC  

muslims?

2018-12-02 03:11:11 UTC  

more like

2018-12-02 03:11:14 UTC  

hang the aristocrats

2018-12-02 03:11:16 UTC  

amiright?

2018-12-02 03:11:20 UTC  

Libertarian gang

2018-12-02 03:11:23 UTC  

lOl

2018-12-02 03:11:29 UTC  

#free6ix9ine

2018-12-02 03:11:32 UTC  

Muslims: -throws gays off of roofs-
Liberals: im a gay transgender muslim