Message from Citizen Z in The Ice Wall #lounge


2018-08-31 03:21:18 UTC  

!play radioactive sterling

2018-08-31 03:21:18 UTC  

<:youtube:335112740957978625> **Searching** πŸ”Ž `radioactive sterling`

2018-08-31 03:21:19 UTC  

2018-08-31 03:22:00 UTC  

Citizen what happened to Greyson?

2018-08-31 03:24:00 UTC  

Left discord

2018-08-31 03:24:08 UTC  

Gone

2018-08-31 03:24:45 UTC  

Any reason why?

2018-08-31 03:25:34 UTC  

😒

2018-08-31 03:26:02 UTC  

Understandable, it must have been hard monitoring a kinda toxic sever

2018-08-31 03:26:44 UTC  

I dunno..

2018-08-31 03:26:58 UTC  

I guess

2018-08-31 03:27:51 UTC  

Yeah i could tell it was getting to her

2018-08-31 03:29:02 UTC  

I'm sad she left but I'm glad she did it out of her own interest rather then being forced out. If it was impacting her day to day it would have been something she had to drop. That's why I drop FE servers from time to time

2018-08-31 03:29:15 UTC  

Yeah true

2018-08-31 03:29:34 UTC  

It is best if somone feels like that

2018-08-31 03:30:45 UTC  

She might come back in a reduced role later, that server was fun but it was toxic and Greyson really spent a lot of time on it

2018-08-31 03:31:14 UTC  

Maybe

2018-08-31 03:31:48 UTC  

Give her time and don't pressure her, and at least you still have the FB messaging for more casual conversation

2018-08-31 03:31:58 UTC  

No she deleted it

2018-08-31 03:32:54 UTC  

She deleted everything and told me she wanted nothing to do with discord or anyone here. Then deleted her email. Gone.

2018-08-31 03:33:18 UTC  

*shrug*

2018-08-31 03:33:58 UTC  

Oh dang

2018-08-31 03:34:24 UTC  

Its fine i wish her the best.

2018-08-31 03:34:47 UTC  

Yeah as long as she feels better for doing it

2018-08-31 03:35:03 UTC  

Yep

2018-08-31 03:35:09 UTC  

🌟

2018-08-31 03:35:49 UTC  

I cant believe i got 100 ppl here in less than a day

2018-08-31 03:35:55 UTC  

Happy =)

2018-08-31 03:38:09 UTC  

Yeah well done

2018-08-31 03:39:41 UTC  

<:youtube:335112740957978625> **Searching** πŸ”Ž `https://www.youtube.com/playlist?list=PLr3wnzgs5joyHcDGSC-05PTDgnuCadQyc`

2018-08-31 03:39:42 UTC  

**Playing** 🎢 `GHEORGHE ZAMFIR EINSAMER HIRTE THE LONELY SHEPHERD` - Now!

2018-08-31 03:39:42 UTC  

βœ… **Enqueued `12` songs**

2018-08-31 03:40:28 UTC  
2018-08-31 03:51:35 UTC  

whats up party people

2018-08-31 03:55:53 UTC  

Yo sean @sean g =)

2018-08-31 04:10:48 UTC  

Ooo snap, what kinda convos brewing tonight?

2018-08-31 04:11:08 UTC  

Excuse you. There’s a dedicated channel for listening to music. Do it again and I’ll ban you for not using the correct room

2018-08-31 04:12:57 UTC  

@Mr.J welcome bro

2018-08-31 04:13:22 UTC  

Lol

2018-08-31 04:13:46 UTC  

You know you tell me the same thing