Message from LOCKE HOLMES in The Right Server #chat


2017-09-28 15:29:54 UTC  

one of these things are not like the others

2017-09-28 15:29:54 UTC  

:^)

2017-09-28 15:29:54 UTC  

Because he's better than the alternative, I dunno. In truth there is no party that caters to my ideology one for one, we merely pick the best alternative. I.E. Conservatives in my country are fags but they were the only party besides UKIP who wanted to continue with Brexit

2017-09-28 15:30:01 UTC  

that looks nice

2017-09-28 15:30:02 UTC  

now its 2048 not 2042

2017-09-28 15:30:04 UTC  

@ftwtech getting closer to Obamacare being gone bruh

2017-09-28 15:30:08 UTC  

I m back

2017-09-28 15:30:14 UTC  

If you dont support DPRK you dont get politcal opinions

2017-09-28 15:30:15 UTC  

@Human Supremacist What happened to 2030?

2017-09-28 15:30:18 UTC  

NOOBS

2017-09-28 15:30:23 UTC  

hey man

2017-09-28 15:30:25 UTC  

silver 1 plebs

2017-09-28 15:30:26 UTC  

The DPRK has done nothing wrong

2017-09-28 15:30:27 UTC  

dont talk like that

2017-09-28 15:30:31 UTC  

Better dead than red @whytho

2017-09-28 15:30:32 UTC  

daily reminder DPRK is a democratic republic for the people, by the people

2017-09-28 15:30:39 UTC  

DPRK isnt communist

2017-09-28 15:30:40 UTC  

<:FeelsLELMan:356316501105442817>

2017-09-28 15:30:49 UTC  

they abandoned communism

2017-09-28 15:30:50 UTC  

DPRK is more like a monarchy

2017-09-28 15:30:59 UTC  

Well, you're not wrong.

2017-09-28 15:31:02 UTC  

Jucheism is closer to fascism than communism

2017-09-28 15:31:09 UTC  

DPRK is based

2017-09-28 15:31:11 UTC  

europe is going to die, no matter what we do

2017-09-28 15:31:13 UTC  

@ftwtech VZ because we travel banned them and they took this as an act of war and are gearing up to fight us

2017-09-28 15:31:18 UTC  

with what little resources they have left

2017-09-28 15:31:19 UTC  

<:tbhfam:356316888109940738>

2017-09-28 15:31:24 UTC  

Spit up the blackpill

2017-09-28 15:31:32 UTC  

they still put lenin's face up on the walls tho

2017-09-28 15:31:33 UTC  

Yep

2017-09-28 15:31:38 UTC  

thats gay imo

2017-09-28 15:31:44 UTC  

Eastern Europe is aight

2017-09-28 15:31:58 UTC  

>DPRK grows at an astounding rate despite world wide sanctions
>Oh hurr durr the norks are gay, just bomb em!!!1!!1!one1!

2017-09-28 15:32:01 UTC  

eastern europe is just crazy russian wannabes

2017-09-28 15:32:02 UTC  

My plan is to create my own political party when I reach my forties.

2017-09-28 15:32:21 UTC  

I do hate America, you arent wrong

2017-09-28 15:32:24 UTC  

Because I wanna finish University

2017-09-28 15:32:37 UTC  

@LOCKE HOLMES what course?

2017-09-28 15:32:55 UTC  

Get my PHD, teach for a decade, join a political party for half a decade, then make my own after I have some experience.

2017-09-28 15:33:17 UTC  

@Corduroy Im 99% sure that was an exaggeration

2017-09-28 15:33:21 UTC  

@Chris Edward Hansen are you ready to become a jews apprentice?