Messsage from D3VISTAT0R in NSL #news-and-jews


Crusade 2018-07-20 20:34:08  

Damn fucking straight

kitkat 2018-07-20 22:31:39  

It has changed from Florida man to Florida boy

johnolithicsoftware 2018-07-21 00:03:35  

Breaking news. Florida boy kicks jews, world cheers.

gambler joe 2018-07-21 01:42:00  

stupid beaners

gambler joe 2018-07-21 01:47:56  

Blitzkrieg <:NaziDab:467111450067075072>

Casper 2018-07-21 02:34:30  

lol

Casper 2018-07-21 03:25:10  

https://cdn.discordapp.com/attachments/463855078248415242/470068695818043405/5b5208537a7e4.jpeg

Reb 2018-07-21 18:39:17  

I've been out late a lot and yeah the moon has been abnormally large and red the past few days

gambler joe 2018-07-21 18:52:36  

the next lunar eclipse like this one will be in 2053

RedSunRises 2018-07-21 22:16:45  

How many times now has the Bible predicted the end of the world? I’m pretty sure Jesus said “you won’t know the day or the hour of my return”

D3VISTAT0R 2018-07-21 22:16:58  

^

RedSunRises 2018-07-21 22:17:36  

Also I have the same flag as that Blitzkrieg dude hanging in my room. Pretty sure it’s a German Empire flag, not 3rd Reich. His performance was also pretty low-energy imo

johnolithicsoftware 2018-07-22 22:55:37  

Because it's important to stay up to date on this https://youtu.be/VvE-uyoMGKA

Casper 2018-07-23 02:15:09  

https://cdn.discordapp.com/attachments/463855078248415242/470775850015391774/Capture.PNG

johnolithicsoftware 2018-07-23 02:23:26  

https://cdn.discordapp.com/attachments/463855078248415242/470777934488141834/whitepowercommiesymbol.png

Casper 2018-07-23 02:24:27  

lol

Casper 2018-07-23 03:21:39  

by Muslims of course

Casper 2018-07-23 03:31:01  

...

Casper 2018-07-23 03:31:06  

how tf.

gambler joe 2018-07-23 04:18:56  

https://cdn.discordapp.com/attachments/463855078248415242/470807000427528193/Diu9bCaU8AEg_wz.jpg