Message from Arhiwolf in Subverse #shitposting


2018-05-29 16:49:48 UTC  

theres many things wrong and crap about the SW EU

But Kyle Katarn wasn't one of them 😛

2018-05-29 16:50:30 UTC  

The Thrawn Trilogy is awesome as well

2018-05-29 16:50:33 UTC  

and Darth Plagueis

2018-05-29 16:51:33 UTC  

Did you ever hear the tragedy of Darth Plagueis The Wise?

2018-05-29 16:52:00 UTC  

it's a great freaking story that the idiots at Disney didn't like

2018-05-29 16:52:16 UTC  

Thrawn is pretty much cannon now, and no one but Timothy Zahn seems to be allowed to really write him. and this is all for the good

2018-05-29 16:52:25 UTC  

yup

2018-05-29 16:52:32 UTC  

I like the Thrawn novel that came out last year

2018-05-29 16:52:32 UTC  

It's not a story DISNEY would tell you.

2018-05-29 16:52:37 UTC  

haha 😄

2018-05-29 16:53:19 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/398973785426100234/451065513657892865/33727769_823659824510020_8294090067761168384_n.png

2018-05-29 16:53:20 UTC  

looking forward to this one as well

2018-05-29 16:53:30 UTC  

aw jesus

2018-05-29 16:53:33 UTC  

it's not fake, is it?

2018-05-29 16:53:55 UTC  

you know shits gone down the drain
when you cant tell anymore

2018-05-29 16:56:10 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/398973785426100234/451066235040432168/33940817_2117925241758713_3926953392609427456_n.png

2018-05-29 17:08:55 UTC  

I actually kinda want to find source on this.

https://cdn.discordapp.com/attachments/398973785426100234/451069441401290764/13239453_726544390781631_3497644139354428652_n.png

2018-05-29 17:09:15 UTC  

is the kid fined that?

2018-05-29 17:10:02 UTC  

@Dr.Wol i knew shit was going down the drain when i couldn't figure out which article in a line-up was from the onion

2018-05-29 17:14:34 UTC  

@Grenade123
(The joke)





You

2018-05-29 17:15:50 UTC  

Box office flops are a good thing.

2018-05-29 17:16:34 UTC  

finiing for bullying, isn't that fining for free speech

2018-05-29 17:16:53 UTC  

ahh thaat's not US

2018-05-29 17:16:58 UTC  

haha

2018-05-29 17:17:43 UTC  

wait, it does exist

2018-05-29 17:17:43 UTC  

ugh

2018-05-29 17:18:39 UTC  

(insert shit thing) here’s why it’s a good thing. Am I a journalist now?

2018-05-29 17:19:54 UTC  

media publications are dying a slow and painful death - and that's a good thing. That IS how this headline generator works, right?

2018-05-29 17:20:55 UTC  

You have to put a shitty thing in the title not a good thing.

2018-05-29 17:23:04 UTC  

last jedi was released - and that's a good thing. better?

2018-05-29 17:24:03 UTC  

(seriously: i don't think media publications going out of business is a good thing, them doing their f**king job would be)

2018-05-29 17:24:35 UTC  

Well they aren’t doing their job so the next best thing is them going out of business.

2018-05-29 17:26:39 UTC  

last jedi wasent a flop

2018-05-29 17:27:17 UTC  

though it was a failure for public perception

2018-05-29 17:28:30 UTC  

last jedi was a flop, because it turned people away from the franchise

Its good sales stem from people not being ruined by force awakens yet

2018-05-29 17:29:10 UTC  

yeah thats not how flops are defined though

2018-05-29 17:29:23 UTC  

i agree thats what happened, its just not how the words are used

2018-05-29 17:30:42 UTC  

last jedi was not in the flop in the sense that it did not make its mone back, its worse: its a flop in the sense that it reduced the amount of money made by every single movie released in the franchise that will come out in the future - see solo.

2018-05-29 17:32:07 UTC  

in the long run it would have been more profitable for disney to to decide to not release the move the day before the premiere.