!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Discord ID: 235557440194609163), page 1


231 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/1

πŸ‡¬ πŸ‡¦ πŸ‡Ύ

😫

When i move i'm feeling alright.
Bing bing bang, and i'm ready to go.
Jump high from left to right,
And you'll be going strong.

Find the beat and express yourself,
You're racing like a train.
Like a human hurricane.

And we say go! Go! Get it together!
No one's lazy in Lazy Town.
Hey! Hey! Sing it together!
No one's lazy in Lazy Town.

Find the beat and express yourself,
Show them who you are.
Show them your a superstar.

And we say go! Go! Get it together!
No one's lazy in Lazy Town.
Hey! Hey! Sing it together!
No one's lazy in Lazy Town.

Go! Go! (Yeah!) Get it together!
No one's lazy in Lazy Town.
Hey! Hey! Sing it together!
(No one's lazy in Lazy Towwwwn!)
No one's lazy in Lazy Town.

(No one's lazy in Lazy Town.)

(No one's lazy in Lazy Town.)
Stop! Stop!!! Will you listen!?

dont make fun me thats cyberbullying ... kys

tonight we attack <:nazi:235272942882258944> S E I N G H E I L<:nazi:235272942882258944> at dawn

im a communist<:workersunite:279040933759025152> S T A L I A N

im autistic dont make fun me cause im autistic ...kys

im jewish dont make fun me cause my ppl were in the holocaust ...<:nazi:235272942882258944> heil hydra<:nazi:235272942882258944>

9/11 was an inside job ... geroge bush did the holocaust

<:workersunite:279040933759025152> Unbreakable union of freeborn republics
Great Russia has welded forever to stand!
Created in struggle by will of the peoples
United and mighty, our Soviet Union!

Chorus:

Sing to the Motherland, home of the free,
Bulwark of people, in brotherhood strong!
Oh! Party of Lenin! The strength of the people.
To Communism's triumph lead us on!

Through tempests the sun rays of freedom have cheered us
Along the new path where great Lenin did lead!
To a righteous cause he raised up the people
Inspired them to labour and valorous deed!

Chorus

In the victory of Communism's deathless ideal,
We see the future of our dear land
And to her fluttering scarlet banner,
Selflessly true, we always shall stand!

Chorus <:workersunite:279040933759025152>

<:nazi:235272942882258944> seig heil!<:nazi:235272942882258944>

hitler did nothing wrong ... he only killed 6 million jews <:nazi:235272942882258944> SEING HEIL<:nazi:235272942882258944>

https://cdn.discordapp.com/attachments/231946987585404930/297897260988104705/Hitler.jpg

<:nazi:235272942882258944>

im hilter... <:nazi:235272942882258944>

if you have this<:dajoos:276990902520643584> ...your dead<:nazi:235272942882258944>

f u c k o f f

f u c k w s j

f u c k p c

f u ck t h e m

IM NAME DA JEFF

HEIL HITLER

SEIG HEIL<:nazi:235272942882258944>

i went to school and died there

natural selection

@Deleted User isnt america supposed to be the land of the free? will then how come im free i cant depirve some fucking dumb shit of his possessions if he leaves in the front seat in his fucking van in middle of fucking plan sight on a fri fucking day night , natural selction fucker shouldbe shot

i gave u all my phone number but u said "oh dont the werid eric kid come along" oh fucking no

<:nazi:235272942882258944>

@olev we have guns ! finally ! we have guns!

@olev we hate nigger specs u know what i hate raceim why judge someone by the color of there skin you know what i hate ? stars fans get a freaking life you geeks

peek a boo

@olev quit your bitching

LISTEN UP U FUCKING SCARED PEACES OF SHIT THIS SCHOOL IS FUCK DEAD!

lets go kill some cops

pathetic

whos under there idenify ur self

GET UP EVERYBODY WITH WHITE HATS STAND UP THIS ALL THE SHIT U GIVING US FOR THE PAST 4 YEARS FINE THEN I'LL START SHOOTING ANYWAYS

Eric Harris and Dylan Klebold die from infeclted gun shot wounds to the heads

once the bombs go off second will be like hours god i cant wait

u giving use shit for years u giving us all the shit we dont give a shit cause were gonna die doing it

U WANNA DIE UGH WELL WERE ALL GONNA DIE WERE GONNA BLOW UP THE SCHOOL ANYWAYS

Reb , theres a nigger over here

my wrath from janurys inicdent will be godlike not to metion are revenge in commons

its goning to be like vitnenam ,ww2 , the l.a riots, duke and doom, the oklama city bombing I wanna make my last inpersinon on the world

name jeff

4567ot8pyvof;iluytraetryuifogh

ZHXjfcg/hgrfhydutfyiguhioj'nb.k,jmhgfsdxfgvhbj

πŸ‘Œ

i want to die in school

4reft5dy7uo9ijp;likujygtrefdwatryujolp;'?;.l,kmhjfds

<:workersunite:279040933759025152>

ikr<:nazi:235272942882258944>

<:dajoos:276990902520643584>

<:nazi:235272942882258944>

heil nigger

hey vsause michael here do u want my head delvered in a box

well u cant i already got dibs on and this neck is made of per musle this head aint never coming off

hey vsause micheal here were are your fingers

why do humans were colthing ?

hey vsause micheal here when will you DIE

my name eff

hey vsause micheal you want some spit facts?

welcome to my mine play noteblock nicely we dont have to fight mobs

i know nigger

boyz in da hood

because they're cunts

dave sanders is still trying to clear the hallway 5 more police are nearing the school

reb theres a nigger over here

*knock* *knock* *knock* peekaboo

LISTEN UP U FUCKING SCARED PEICES OF SHIT THIS SCHOOL IS FUCKING DEAD

azwxsedcrvftbgynhumjio,k.l/;[

zawxsedcrvtfgbynhujmio,kp.l;/['
azqwxsedcrvftbgynhujm,kol.;/'
azwsxedcrvtfgbynhujmio,klp.;['/

heil hitler

i mean he killed 6 million jews but whos give a shit

mein kampf

when i grow up imma going to be the next hitler

SEIG HEIL

we should nuke america

kill the minorties

holocaust 2

we need to round up mexicans

and jews

and asains

we need to kill the crippled

and daddy o five

we gas the retards

eric harris

coulmbine

there needs to be another coulmbine

alright time to wear a natural selcet shirt and shoot up my school

is he fucking a dog

and put bombs in cafeteria

natural selection

u put there t shirts thet were wering when they shot up the school

on there graves or whatever

dylan should have blown up the twin towers

i need to hide my 25 pipe bombs so my parents dont find out

the school

im going to get im propane bombs and bomb the school

what are u fucking gay?

HEIL HITLER

im going to write in my jornal how much i wanna kill ppl and natural selcetion lol

ok were going to be famous

for the memes

communism is gay

facism is lit <:nazi:235272942882258944>

SEIG HEIL

i love watchmojo

shes a cunt

fuck the clintion campigan there communist

i would drink bleach

i wish it was 1933 nazi germany

fuck england

SEIG HEIL

JOSPEH STALIN IS A PUSSY

Adolf Hitler was savage AF

fuck ukrainians

gas the minorites

gas the whites

natural selction fucker should be shot

<:lookinsexydonny:279040537204359168> name jeff<:lookinsexydonny:279040537204359168>

<:lookinsexydonny:279040537204359168> fuck normies REEEEEEEEEE<:lookinsexydonny:279040537204359168>

<:lookinsexydonny:279040537204359168> leafy is a good youtuber lol <:lookinsexydonny:279040537204359168>

<:lookinsexydonny:279040537204359168> heil hitler<:lookinsexydonny:279040537204359168>

<:lookinsexydonny:279040537204359168> shoot me plz<:lookinsexydonny:279040537204359168>

<:lookinsexydonny:279040537204359168> i have no life<:lookinsexydonny:279040537204359168>

did a school shooter shoot him?

thats gay af

<:THANKSOBAMA:279040643630628865> im 1.000000000000000000% nigger

name jeff

ZAWESXRDCTFVYGBHUNIJMOK,L

ES FGHBNJMK,L.;

XCVYUBINJOMKP,L

YVUBHINJMK

FCGVYUHBNJMK NATURAL SELECTION

i have no life

nigger

nigger

i hope u all die of cancer i dont give fuck about any of u FUCK THE FANS

big poppa

I am I feminist and I get triggered when someone assumes my genders

@MortiestMorty DID U JUST ASSUME MY GENDER TRIGGERED

TRIGGERED

I sexually identify as a thin Layer of grass

@Deleted User DID U JUST ASSUME MY GENDER TRIGGERED TRIGGERED

TRIGGERED

I'm a pansexual

<:THANKSOBAMA:279040643630628865> <:THANKSOBAMA:279040643630628865> <:THANKSOBAMA:279040643630628865> <:THANKSOBAMA:279040643630628865>

<:THANKSOBAMA:279040643630628865> <:THANKSOBAMA:279040643630628865> <:THANKSOBAMA:279040643630628865> <:THANKSOBAMA:279040643630628865>

:THANKSOBAMA: :THANKSOBAMA: :THANKSOBAMA: :THANKSOBAMA: :THANKSOBAMA: :THANKSOBAMA:

SEING HEIL

I hope someone gets a wooden t and light on fire on a African American front yard that would be great

I fucking hate minorites I'mma start the next holocaust

Kill the jews

Kill the blacks

Kill all minorites even crippled SEING HEIL SEING HEIL

KILL THE AUTSITC KID S

Kill the special kids

Kill the liberals

Kill the clickbait lol

G as the radical feminist ok I'm done

Shoot a school wanna join and bomb it like the Oklahoma City bombing

"Shooting" a school fuck me

πŸ–•

πŸ–•πŸΌ

I got seven Mac-11's, about eight .38's
Nine 9's, ten Mac-10's the shits never end
You can't touch my riches
Even if you had MC Hammer and them 357 bitches
Biggie Smalls, the millionaire, the mansion, the yacht
The two weed spots, the two hot Glocks
Huh, that's how I got the weed spot
I shot dread in the head, took the bread and the Lambsbread
Lil' Gotti got the shotty to your body
So don't resist or you might miss Christmas
I tote guns, I make number runs
I give MCs the runs dripping
When I throw my clip in the AK, I slay from far away
Everybody hit the D-E-C-K
My slow flows remarkable, peace to Matteo
Now we smoke weed like Tony Montana sniff the yayo
That's crazy blunts, mad L's
My voice excels from the avenue to jail cells
Oh my God I'm dropping shit like a pigeon
I hope you're listening, smacking babies at they christening
So you better grab your pistol
Cause if you sit still, I'm gonna make your fucking shit spill
And I'm talking 'bout buckets, why did I have to do it?
Sadat said fuck it, you got a gun, nigga bust it
Cause I got mo' shots to pop ya
Big Poppa, breaking you off something proper
Signing off is the hardcore rap singer
AKA crack slinger, bring it any time nigga

[Hook]
Come on, motherfuckers, come on
Come on, motherfuckers, come on
Come on, motherfuckers, come on
Come on, motherfuckers, come on
Come on, motherfuckers, come on

go fuck yourself go back to lybia and get raped by a random guy who has aids and then u get fucked by a monkey and die cause it has aids u cuck also u drink some water with parictes that eats ur insides and u have aids lol @Deleted User

fuck off

Fuck me

I will be back in town on the tablet and blow your damn head off to bed now so yeah oh well I guess you understand that I have to pull out a God damn shotgun and blow your damn head off to a good start to your damn head off do you understand that I have to pay for the past few weeks have been trying to get ahold of crap

I will be back nibba

JEEFFFFFF

231 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/1