#border-checkpoint (Discord ID: 489824466344607756) in Turtle Hermit School, page 3


2,381 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 3/10 | Next

2018-11-29 18:02:49 UTC

Not a bot

2018-11-29 18:03:11 UTC

I don't see a voice channel

2018-11-29 18:04:20 UTC

👍

2018-11-29 18:04:35 UTC

2018-11-29 18:04:39 UTC

2018-11-29 18:04:58 UTC

2018-11-29 18:05:04 UTC

I forgot what this server even was

2018-11-29 18:05:13 UTC

2018-11-29 18:05:13 UTC

Hello Again

2018-11-29 18:05:14 UTC

Of this is bread boxes server

2018-11-29 18:05:15 UTC

2018-11-29 18:05:20 UTC

Holy shit

2018-11-29 18:06:08 UTC

Hello Hello!

2018-11-29 18:07:13 UTC

2018-11-29 18:07:32 UTC

I am a friend of punished breadbox

2018-11-29 18:07:37 UTC

Why was I booted

2018-11-29 18:07:42 UTC

The most precious possesion you have in the world...is your own people.
And for this people....and for the sake of this people.
We will struggle and fight... and never slacken...never tire...never lose courage...and never lose faith.

Is that good enough of a message?

2018-11-29 18:07:49 UTC

Hey don’t boot me bro (please and thank you)

2018-11-29 18:09:31 UTC

2018-11-29 18:09:38 UTC

Whomp whomp

2018-11-29 18:10:01 UTC

2018-11-29 18:10:23 UTC

2018-11-29 18:10:27 UTC

2018-11-29 18:10:30 UTC

2018-11-29 18:10:46 UTC

hello

2018-11-29 18:10:46 UTC

Heyo!

2018-11-29 18:10:51 UTC

Hi

2018-11-29 18:11:13 UTC

Hello

2018-11-29 18:12:20 UTC

I was kicked? I was invited by a baker...

2018-11-29 18:12:34 UTC

2018-11-29 18:12:34 UTC

Im not a npc

2018-11-29 18:12:52 UTC

Im not an npc either wtf

2018-11-29 18:13:32 UTC

2018-11-29 18:13:42 UTC

@V77 it’s just due to inactivity in posting. Same thing happened to me.

2018-11-29 18:13:53 UTC

2018-11-29 18:14:14 UTC

Hello

2018-11-29 18:14:25 UTC

I don't know if that's the case for this

2018-11-29 18:14:54 UTC

2018-11-29 18:15:12 UTC

I was kicked despite regularly doing upsidedown goku situps

2018-11-29 18:15:26 UTC

2018-11-29 18:16:35 UTC

hello

2018-11-29 18:16:47 UTC

2018-11-29 18:16:53 UTC

Maybe instead of just kicking people the bot could send a PM to be more active or something

2018-11-29 18:17:09 UTC

2018-11-29 18:17:54 UTC

Argh

2018-11-29 18:18:37 UTC

2018-11-29 18:19:08 UTC

2018-11-29 18:19:24 UTC

2018-11-29 18:19:25 UTC

Hi

2018-11-29 18:19:38 UTC

Always nice to be activated. Daily discord workout

2018-11-29 18:19:44 UTC

Wtf

2018-11-29 18:19:47 UTC

2018-11-29 18:19:50 UTC

Hey

2018-11-29 18:20:01 UTC

Why i'm imigrant? lol

2018-11-29 18:20:01 UTC

Hello?

2018-11-29 18:20:21 UTC

Hey @Hulkanator
WWG1WGA

2018-11-29 18:20:31 UTC
2018-11-29 18:20:42 UTC

hello again <a:trumpdance:498239513902972928>

2018-11-29 18:20:49 UTC

HULK SMASH haha
💚 💚 💚 💚 💪 💪 💪 💪

2018-11-29 18:20:50 UTC

I was just kicked few minutes ago

2018-11-29 18:21:36 UTC

Silly Bots, Haha.

2018-11-29 18:21:54 UTC

yo

2018-11-29 18:22:42 UTC

Hey Staffs please give Community tag back

2018-11-29 18:22:43 UTC

@E.S.A.D. Yo Brother.

2018-11-29 18:24:09 UTC

Ok, I’ll go through the merit based system.
What do you want to know?

2018-11-29 18:24:55 UTC

2018-11-29 18:28:27 UTC

2018-11-29 18:28:59 UTC

Thanks for the re-invite!

2018-11-29 18:30:57 UTC

Does this work or not? Still waiting...

2018-11-29 18:32:19 UTC

@Aprild41 I'm waiting too, they are probably afk

2018-11-29 18:33:41 UTC

2018-11-29 18:33:47 UTC

2018-11-29 18:33:48 UTC

2018-11-29 18:34:11 UTC

was kicked for inactivity - back for more ...

2018-11-29 18:34:21 UTC

Hello all!

2018-11-29 18:35:38 UTC

lol, so many immigrants comin, build the wall

2018-11-29 18:36:19 UTC

The border checkpoint is like U.S southern border, closed for immigrants 😂

2018-11-29 18:37:13 UTC

2018-11-29 18:37:43 UTC

#DoItQ 😃

Can I have a Sayaman role

2018-11-29 18:46:11 UTC

lol I'm not inactive, the approver is 😛

2018-11-29 18:46:31 UTC

Looks like 100+ people were kicked though, gotta say I think this is a less than ideal system

2018-11-29 18:47:07 UTC

Agree @Iodine

2018-11-29 18:47:38 UTC

2018-11-29 18:49:13 UTC

Ideal system for lurkers? Hmmm? Gentle on the kicks dude. But thx for botchan reinvite

2018-11-29 19:07:49 UTC

2018-11-29 19:09:27 UTC

2018-11-29 19:09:57 UTC

2018-11-29 19:10:35 UTC

2018-11-29 19:10:55 UTC

Thanks for the invitation

2018-11-29 19:13:35 UTC

2018-11-29 19:14:06 UTC

Gay

2018-11-29 19:14:23 UTC

Gay

2018-11-29 19:14:39 UTC

<@&496453440805797889>

2018-11-29 19:16:02 UTC

Hello

2018-11-29 19:16:54 UTC

Posted

2018-11-29 19:17:33 UTC

2018-11-29 19:21:52 UTC

Howdy!

2018-11-29 19:22:50 UTC

2018-11-29 19:23:03 UTC

2018-11-29 19:23:20 UTC

I got kicked off and have no idea why. I thought I contributed enough occasionally, and I certainly enjoyed all the memes. What happened?

2018-11-29 19:23:23 UTC

kicked by faggots

2018-11-29 19:23:34 UTC

OK.

2018-11-29 19:23:52 UTC

Hello. Would like access once again.

2018-11-29 19:24:38 UTC

add me please - some shitty bot kicked me

2018-11-29 19:28:41 UTC

Hey...i was kicked, thanks for sending the invite.

2018-11-29 19:31:47 UTC

2018-11-29 19:32:06 UTC

Still nothing

2018-11-29 19:32:16 UTC

Hello

2018-11-29 19:34:20 UTC

Hello

2018-11-29 19:35:15 UTC

I promise I'm not a bot - please let me back in😩

2018-11-29 19:41:27 UTC

Hello! Back again for more!! LOL!

2018-11-29 19:43:08 UTC

2018-11-29 19:43:24 UTC

Hello

2018-11-29 19:43:43 UTC

2018-11-29 19:43:43 UTC

Wwg1wga

2018-11-29 19:44:56 UTC

I hoow this server doesn’t contain psyop and clowns

2018-11-29 19:45:02 UTC

hello, thanks for the kick i guess 😉

2018-11-29 19:45:11 UTC

He hippy

2018-11-29 19:45:16 UTC

Jij ook al gekicked

2018-11-29 19:45:16 UTC

nah, just elitist faggots lol

2018-11-29 19:45:29 UTC

lol

2018-11-29 19:45:39 UTC

Im gonna spread some bad news about this server

2018-11-29 19:45:54 UTC

you didn't say the word "faggot" and "concernfag" enough times

2018-11-29 19:46:02 UTC

Why does it matter??

2018-11-29 19:46:12 UTC

no idea why.. but the name change was something strange already..

2018-11-29 19:46:21 UTC

you're not chan-worthy lol

2018-11-29 19:46:33 UTC

Yeah i think they got compromised by clown ops

2018-11-29 19:46:37 UTC

🤡

2018-11-29 19:46:58 UTC

Trumps comin for ya

2018-11-29 19:46:59 UTC

nah I'm pretty sure they just got compromised by their own "specialness"

2018-11-29 19:47:00 UTC

clown games.. ye obvious...

2018-11-29 19:47:37 UTC

too many people were asking questions - being "concernfags"

2018-11-29 19:47:47 UTC

Anyway im off here im gonna pass the message on to the rest of the servers

2018-11-29 19:47:57 UTC

i haven't said anything at all..

2018-11-29 19:48:20 UTC

too busy with the dutch part..

2018-11-29 19:48:25 UTC

Yep

2018-11-29 19:48:30 UTC

yeah sadly same thing I think

2018-11-29 20:02:18 UTC

2018-11-29 20:03:27 UTC

Why have a kick scheduled for a time when no admin will be online

2018-11-29 20:05:29 UTC

Hi

2018-11-29 20:18:44 UTC

2018-11-29 20:19:14 UTC

Hey ❤

Everyone in <#489824466344607756> should have community role back. Bot is being a faggot

2018-11-29 20:34:25 UTC

2018-11-29 20:34:56 UTC

Thank you.

2018-11-29 20:38:37 UTC

2018-11-29 20:47:07 UTC

o7

2018-11-29 20:47:13 UTC

sorry folks was afk

2018-11-29 20:47:20 UTC

give me a bit to get this going

2018-11-29 20:54:25 UTC

We updated the bot and it looks like it reset the timer for the reaction messages to 15 second when we had set it for 24 hours. if you do not participate in the server you will still be kicked for inactivity by the bot. I am going to work on admitting you all so be patient.

2018-11-29 20:54:48 UTC

<@&496453440805797889>

2018-11-29 21:04:15 UTC

2018-11-29 21:05:30 UTC

oi

2018-11-29 21:06:00 UTC

Hey! Don’t kick me off! I just have a hideous, all consuming profession.

2018-11-29 21:06:43 UTC

We talk about nazi's having gay sex here, are you ok with that @Deleted User ?

2018-11-29 21:07:04 UTC

What is this server about honestly

2018-11-29 21:07:12 UTC

Not a fan of gay sex quite frankly

2018-11-29 21:07:19 UTC

Its the pink nazi movement anon.

2018-11-29 21:08:30 UTC

2018-11-29 21:09:08 UTC

Hello!

2018-11-29 21:09:35 UTC

Hello1

2018-11-29 21:13:09 UTC

Wouldn't it make sense if you could see the rules as an immigrant

2018-11-29 21:21:04 UTC

2018-11-29 21:24:41 UTC

<@&496453440805797889> anyone else need in?

2018-11-29 21:26:41 UTC

WWG1WGA my posted message

2018-11-29 21:27:43 UTC

@The Spectre got you in welcome and sorry for the trouble anon.

2018-11-29 21:35:18 UTC

:thinking:

2018-11-29 21:35:53 UTC

4 users without roles have been pruned for not speaking up within 24hours of joining

2018-11-29 22:02:43 UTC

2018-11-29 22:08:36 UTC

Hello

2018-11-29 22:11:37 UTC

2018-11-29 22:11:52 UTC

Hello

2018-11-29 22:16:10 UTC

Thanks!

2018-11-29 22:35:12 UTC

2018-11-29 22:35:58 UTC

Why was I kicked?

2018-11-29 22:37:34 UTC

@1K L C Q 🕇 🇺🇸 read <#489833213175529504>

2018-11-29 22:44:57 UTC

I'm no englando

2018-11-29 22:44:57 UTC

Hi no englando, I'm ∞!

2018-11-29 22:51:36 UTC

2018-11-29 22:56:21 UTC

2018-11-29 22:58:29 UTC

just been busy. would appreciate re-entry

2018-11-29 22:59:42 UTC

@jman gotcha bot had a minor error from an update

2018-11-29 23:07:16 UTC

:thinking:

2018-11-29 23:12:58 UTC

Check check

2018-11-29 23:13:36 UTC

Hello

2018-11-29 23:14:28 UTC

Thanks

2018-11-29 23:31:03 UTC

5:5

2018-11-29 23:33:09 UTC

2018-11-29 23:35:24 UTC

Heyo, I guess I got the boot for inactivity

2018-11-29 23:36:15 UTC

2018-11-29 23:44:49 UTC

2018-11-30 00:26:54 UTC

2018-11-30 00:27:19 UTC

hello

2018-11-30 00:45:30 UTC

2018-11-30 00:45:43 UTC

I’m back

2018-11-30 01:00:39 UTC

2018-11-30 01:07:01 UTC

Whup woah whee! Yippy kai yay! In the imortal words of Arnie SchwarzenEgger (spanish language version) ¡Yo Returno!

2018-11-30 01:07:40 UTC

2018-11-30 01:08:14 UTC

Woah I weigh over a metric ton here.

2018-11-30 01:09:20 UTC

How often is this going to happen?

2018-11-30 01:10:00 UTC

Guess I was inactive. Didn't post much, I'll do better, I like it here.

2018-11-30 01:11:39 UTC

Hi I’d like to join pls

2018-11-30 01:33:06 UTC

2018-11-30 01:35:25 UTC

yo yo yo

2018-11-30 01:35:50 UTC

sweet i am 8chan 😜

2018-11-30 02:03:14 UTC

2018-11-30 02:28:44 UTC

2018-11-30 03:18:46 UTC

2018-11-30 03:19:00 UTC

👋🏼

2018-11-30 03:19:08 UTC

Hi

2018-11-30 03:23:30 UTC

2018-11-30 03:40:18 UTC

2018-11-30 03:40:51 UTC

knock knock

2018-11-30 03:49:32 UTC

Have typed several msg. How many does it take? H e l l o ? Anyone?

2018-11-30 03:51:58 UTC

@Aprild41 I've not seen previous messages but you're all set now.

2018-11-30 04:26:09 UTC

2018-11-30 04:28:07 UTC

Hi thank you for the invite, ready for heavy participation in the low Gravity environment 😃

2018-11-30 04:29:38 UTC

You're all set.

2018-11-30 05:40:42 UTC

2018-11-30 05:41:12 UTC

Hi there this is Gleeballs1

2018-11-30 05:41:33 UTC

Hello

2018-11-30 07:53:21 UTC

2018-11-30 07:54:10 UTC

*patient

2018-11-30 07:55:53 UTC

@Rudy Toot all set

2018-11-30 08:03:46 UTC

Use this one instead.

2018-11-30 08:03:58 UTC

2018-11-30 08:05:30 UTC

knock knock

2018-11-30 12:48:27 UTC

2018-11-30 12:50:00 UTC

👋 hi

2018-11-30 14:14:43 UTC

>joins server at 8am est
>leaves expecting instant service

2018-11-30 14:14:50 UTC

what is that mentality even like?

2018-11-30 14:39:28 UTC

2018-11-30 14:44:39 UTC

2018-11-30 14:45:02 UTC

Hello mein niggas

2018-11-30 15:20:54 UTC

Having trouble using my phone to learn to bake. Best on tablet or laptop? Is there a way to utilize the phone, i have missed like a proper app?

2018-11-30 15:43:07 UTC

Knock knock

2018-11-30 15:43:41 UTC

Knock knock it’s me

2018-11-30 16:39:35 UTC

2018-11-30 16:40:02 UTC

hello there

2018-11-30 18:23:58 UTC

2,381 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 3/10 | Next