#bowlnut_gallery (Discord ID: 313367111546175490) in Bowl Patrol, page 42


39,554 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 42/159 | Next

2018-01-28 21:29:30 UTC

Yes someone does

2018-01-28 21:29:33 UTC

@Vic_Mackey I finally broke down and got snapchat gimme yours

2018-01-28 21:29:34 UTC

Supposedly his bestfriend killed himself because of muh dox

2018-01-28 21:29:43 UTC

Yeah ok

2018-01-28 21:29:56 UTC

That had too make local news somewhere

2018-01-28 21:30:13 UTC

Well i would imagine somewhere in Florida

2018-01-28 21:30:13 UTC

I wonder if its a shill

2018-01-28 21:30:18 UTC

Or legitimate

2018-01-28 21:30:19 UTC

No

2018-01-28 21:30:21 UTC

It's legit

2018-01-28 21:30:27 UTC

It has to be real ya

2018-01-28 21:30:27 UTC

Read his comments

2018-01-28 21:30:34 UTC

He's dynamic in his answers

2018-01-28 21:30:47 UTC

If he was fake it would be static, stiff

2018-01-28 21:31:42 UTC

@The Final Bowlution How come when I google his reddit name I get kampfhund in google images

2018-01-28 21:32:02 UTC

Because he poasted the kampfhund image

2018-01-28 21:32:03 UTC

Itt

2018-01-28 21:32:10 UTC

In the op i think

2018-01-28 21:32:31 UTC

Of the vanguard dudes

2018-01-28 21:32:52 UTC

@Vic_Mackey you know he was IE ?

2018-01-28 21:32:56 UTC

Early on it seemed like he was IE because he shit on every other group a lot harder

2018-01-28 21:33:02 UTC

Yeah

2018-01-28 21:33:31 UTC

It sounds like he was loosely affiliated with other groups as well.

2018-01-28 21:33:31 UTC

And if it WAS the gay kid, it would make sense because it is likely his best friend was also gay

2018-01-28 21:33:36 UTC

And gays an hero

2018-01-28 21:33:37 UTC

A lot

2018-01-28 21:33:52 UTC

There was a gay in cville

2018-01-28 21:33:54 UTC

Wow

2018-01-28 21:33:57 UTC

But the question is why are gays in IE?

2018-01-28 21:34:08 UTC

IE is literally ran by a gay

2018-01-28 21:34:16 UTC

Well yeah

2018-01-28 21:34:17 UTC

There aren't too my knowledge

2018-01-28 21:34:21 UTC

There are

2018-01-28 21:34:25 UTC

More than a few dude

2018-01-28 21:34:34 UTC

Patrick is a homosexual and this is obvious by just spending five minutes with him

2018-01-28 21:34:41 UTC

lol

2018-01-28 21:34:57 UTC

If this can be confirmed too me i will leave

2018-01-28 21:35:45 UTC

Next time you see him give him a wink and see what he does

2018-01-28 21:35:50 UTC

If he sucks your dick

2018-01-28 21:35:53 UTC

You know

2018-01-28 21:35:57 UTC

I will see him next month

2018-01-28 21:36:01 UTC

Lol lol

2018-01-28 21:36:03 UTC

Come on

2018-01-28 21:37:51 UTC

Get him in the same room as nathan and it's actually disgusting

2018-01-28 21:37:59 UTC

He acts like a domesticated housewife around nathan

2018-01-28 21:38:35 UTC

He's very effeminate

2018-01-28 21:38:41 UTC

Jesus

2018-01-28 21:39:36 UTC

What's the point of starting an identitarian group if you can't surround yourself with homosexual sycophants

2018-01-28 21:39:43 UTC

Hahahhaha

2018-01-28 21:39:50 UTC

This whole thing is a shitshow

2018-01-28 21:40:07 UTC

Altright.jpeg

2018-01-28 21:40:42 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/313367111546175490/407288908066586626/PicsArt_01-27-04.33.57.png

2018-01-28 21:40:52 UTC

That's too casusal of a movie to call them a weeb

2018-01-28 21:40:55 UTC

I say this as a weeb

2018-01-28 21:41:01 UTC

HHahahahahahahaa

2018-01-28 21:41:06 UTC

I've never heard of it

2018-01-28 21:41:12 UTC

And I'm not a weeb.

2018-01-28 21:41:24 UTC

It looks like that weeb movie about the floating castle

2018-01-28 21:41:31 UTC

even non weebs have seen it

2018-01-28 21:41:31 UTC

He's light weeb, like just enough to talk to the girl on tinder weeb

2018-01-28 21:41:34 UTC

Bowlpatrol should start an organization and murge all unaffiliated unofficial groups.

2018-01-28 21:41:44 UTC

We have one

2018-01-28 21:42:10 UTC

There are several unofficial groups

2018-01-28 21:42:20 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/313367111546175490/407289315748478985/bowlshieldclean4x.png

2018-01-28 21:42:26 UTC

Vic and vlad have one and they're NEVER going to make it official

2018-01-28 21:42:26 UTC

Bowlwaffen Division

2018-01-28 21:42:41 UTC

Officially unofficial is just how they like it and honestly me too

2018-01-28 21:42:59 UTC

Trying to make shit official is where it goes wrong

2018-01-28 21:43:05 UTC

These are just fucking chat rooms

2018-01-28 21:43:15 UTC

People like to get their heads super big over it.

2018-01-28 21:43:26 UTC

Chimpout Busters actually does stuff outside of the internet

2018-01-28 21:43:35 UTC

It's still not a real thing though

2018-01-28 21:44:03 UTC

People love hierarchy though

2018-01-28 21:44:07 UTC

I suppose it's inevitable

2018-01-28 21:45:09 UTC

hierarchy is coolm

2018-01-28 21:45:41 UTC

Natural hierarchy is cool

2018-01-28 21:45:44 UTC

"excuse me I see you're merely a junior Lance Corporal while I'm a senior Lance Corporal"

2018-01-28 21:45:57 UTC

"dude, this is just a barbeque"

2018-01-28 21:46:33 UTC

It's like it always ends up being dudes who want a little bit of power over other people because that's what they think fascism is

2018-01-28 21:46:53 UTC

@neat makes this hand gesture irl when nobody is looking

https://cdn.discordapp.com/attachments/313367111546175490/407290462857068554/tl.png

2018-01-28 21:47:06 UTC

lol what is that

2018-01-28 21:47:22 UTC

It's a meme

2018-01-28 21:47:28 UTC

lance corporal thing

2018-01-28 21:47:43 UTC

ah I get it

2018-01-28 21:52:11 UTC

Patrick sent me a dick pic. Who wants to see it?

2018-01-28 21:52:40 UTC

So who here a terrorist arms dealer

2018-01-28 21:52:55 UTC

Hold up fam

2018-01-28 21:53:11 UTC

Why does the date on the video file say june 10th 2017

2018-01-28 21:55:23 UTC

@Krieg "makes my chest tight and wow is it warm in here"

2018-01-28 21:55:32 UTC

This yenta gets her cunt wet to nazis

2018-01-28 21:55:37 UTC

<:hellyeah:376968731156414464>

2018-01-28 21:56:49 UTC

lol

2018-01-28 21:59:39 UTC

@subhuman @WhiteTrash lol wut about faggot ass Aleck? Did someone say he killed himself?

2018-01-28 22:00:21 UTC

Was he doxed from a cville pic?

2018-01-28 22:04:15 UTC

when will altright have mudshark bullying unit?

https://pbs.twimg.com/profile_images/933463319318552577/EbVsKj6G_400x400.jpg

https://twitter.com/Yonk3rzBitch

we should bully them into suicide...

2018-01-28 22:04:16 UTC

Which yenta is getting wet?

2018-01-28 22:04:43 UTC

Btw, has BRJ yentapoasted since returning?

2018-01-28 22:04:56 UTC

don't get him started he's trying to work throuhg his addictino

2018-01-28 22:05:20 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/313367111546175490/407295107755278337/PicsArt_01-28-01.14.33.jpg

2018-01-28 22:06:12 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/313367111546175490/407295325062168597/PicsArt_01-28-12.47.03.jpg

2018-01-28 22:07:27 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/313367111546175490/407295635717357568/REDACTED.png

2018-01-28 22:10:41 UTC
2018-01-28 22:10:50 UTC

Wait

2018-01-28 22:10:53 UTC

The video file says when?

2018-01-28 22:11:35 UTC

June 10th 2017

2018-01-28 22:12:22 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/313367111546175490/407296873846800416/hot.png

2018-01-28 22:12:43 UTC

I assumed that was from the after party you mentioned @FullMetalFash

2018-01-28 22:12:59 UTC

Which could mean it might be the kid who WASN'T at cville.

2018-01-28 22:13:16 UTC

Because saying 2 people jumped a barricade makes literally no sense

2018-01-28 22:13:25 UTC

Dude.

2018-01-28 22:13:39 UTC

Thanks for that info.

2018-01-28 22:14:28 UTC

Let me know of any developments dude. Even on DM

2018-01-28 22:14:38 UTC

I'm talking with a few gators and others.

2018-01-28 22:17:45 UTC

So whoever it was was likely at the party after the sharia March

2018-01-28 22:18:01 UTC

They were not at cville

2018-01-28 22:19:59 UTC
2018-01-28 22:21:39 UTC
2018-01-28 22:26:27 UTC

Sheeeeeit

2018-01-28 22:26:29 UTC

Yup

2018-01-28 22:26:45 UTC

So what’s the tldr? It’s Aleck?

2018-01-28 22:26:55 UTC

Most likely

2018-01-28 22:27:04 UTC

He wasn't at cville

2018-01-28 22:27:40 UTC

Which explains his retarded comment about two people who were there, which made no sense to anyone who was there.

2018-01-28 22:30:07 UTC

He’s definitely talking about the March for White Sharia on 6/10

2018-01-28 22:30:25 UTC

He wasn’t with us for Cville 1.0, nor 2.0

2018-01-28 22:30:50 UTC

He also told all FL IE not to associate with us after the event

2018-01-28 22:31:48 UTC

homo af

2018-01-28 22:31:52 UTC

What percent certainty are we talking here? 70? 99%? I kinda need to know.

2018-01-28 22:31:53 UTC

The barricade comment tbc?

2018-01-28 22:32:05 UTC

He legit is gay, I’m pretty sure.

2018-01-28 22:32:12 UTC

Dude is soy af

2018-01-28 22:32:20 UTC

He’s a gay too? Great.

2018-01-28 22:32:24 UTC

one of the local Chicongo IE dudes literally tried to molest my friend last night

2018-01-28 22:32:28 UTC

He's a gay.

2018-01-28 22:32:40 UTC
2018-01-28 22:32:49 UTC

Tending the ovens rn, going to read the whole thing again and I’ll tell you. Give me a couple minutes.

2018-01-28 22:32:59 UTC

@timmymatlock you should tell @Ms.ElleFish about that.

2018-01-28 22:33:00 UTC

Someone archive that post pls

2018-01-28 22:33:05 UTC

Sec

2018-01-28 22:33:15 UTC

Jayoh was there, it was a drunken shitshow

2018-01-28 22:33:58 UTC

Good shit fam.

2018-01-28 22:37:03 UTC

Holy shit @WhiteTrash @TheFash @FullMetalFash watch the video he linked

2018-01-28 22:37:08 UTC

12 notifications woah

2018-01-28 22:37:21 UTC

we know

2018-01-28 22:37:36 UTC

That was after Orlando, right?

2018-01-28 22:37:42 UTC

yup

2018-01-28 22:37:45 UTC

Yes.

2018-01-28 22:37:48 UTC

Definitely Aleck

2018-01-28 22:37:50 UTC

I started that chant.

2018-01-28 22:37:53 UTC

And bought the booze.

2018-01-28 22:37:54 UTC

Lmao

2018-01-28 22:37:59 UTC

@JohnnyMonoxide it’s 100% Aleck

2018-01-28 22:38:05 UTC

100%

2018-01-28 22:38:30 UTC
2018-01-28 22:40:23 UTC

My terminal is full of fucking kikes

2018-01-28 22:41:09 UTC

<:heil:340800605981376522> <:bowl:335707815664549898>

2018-01-28 22:45:04 UTC

<:chipper:405937701087608832>

2018-01-28 22:45:46 UTC

Theres one gate full of kikes going to israel then right across a gate full of muslims with halfof themin wheelchairs going to an arab nation

2018-01-28 22:45:49 UTC

Disgusting

2018-01-28 22:45:57 UTC

yep @The Final Bowlution and @JohnnyMonoxide I was also at that afterparty event

2018-01-28 22:46:02 UTC

iM a FoRmUr wHiTE SuprEEMiSt

2018-01-28 22:46:12 UTC

I am atleast 90% sure it was Aleck who leaked that vid

2018-01-28 22:46:33 UTC

literally impossible to be a genuine WN and ever go back

2018-01-28 22:46:37 UTC

He's going to get doxed so hard.

2018-01-28 22:47:16 UTC

Whatthe fuck are you talking about?

2018-01-28 22:47:19 UTC

Also I should say that Ive reached out and talked to Mark Vandal about it aswell since he is Florida's head IE guy. atleast as far as I know.

2018-01-28 22:47:30 UTC

Anyone who has any info on him, please send it to me.

2018-01-28 22:47:36 UTC

he said he will look into it as well

2018-01-28 22:47:41 UTC

Nice

2018-01-28 22:47:44 UTC
2018-01-28 22:53:46 UTC

What motherfucker?

2018-01-28 22:53:52 UTC

It's all in.the chat

2018-01-28 22:53:56 UTC

Read it you lazy bastard

2018-01-28 22:54:00 UTC

I'm busy

2018-01-28 22:54:01 UTC

Lol

2018-01-28 22:58:37 UTC

also yeah I know @Tactical BowlCut

2018-01-28 22:58:43 UTC

good vid lol

2018-01-28 22:58:46 UTC

Lol

2018-01-28 22:59:05 UTC

I thought it was the Cville 1.0 after party at first.

2018-01-28 22:59:26 UTC

I thought so too

2018-01-28 22:59:38 UTC

Didn't realized this got around this quick. Ive been talking with the respect florida groups about it. quelling fires and saying how much of the story is your typically SPLC garbage.

2018-01-28 22:59:49 UTC

@timmymatlock wait, wut? Someone in IE did what last night?

2018-01-28 23:00:31 UTC

the vid was the first dead giveaway. I knew that wasn't the night before any of the Cville's.

2018-01-28 23:01:32 UTC

granted thats because I was there lol

2018-01-28 23:01:44 UTC

Yeah, when I saw my Gator niggaz all over that vid I knew it was one of our exclusive get togethers

2018-01-28 23:02:16 UTC

@Tactical BowlCut whats going on

2018-01-28 23:02:39 UTC

I'm pretty sure one of the Chicago IE dudes if not then someone else was straight up trying to give my obliterated buddy a ride home in the most molesty way possible, other dude being hammered and my dude being too incoherent to tell anybody where he lives

2018-01-28 23:02:54 UTC

this after the Nehlen event

2018-01-28 23:03:32 UTC

wow thats gay, maybe they were just full autists.

2018-01-28 23:04:19 UTC

and yeah fam our exclusive get togethers sure seem to cause a stir lol @Tactical BowlCut

2018-01-28 23:04:29 UTC

Fucking christs Timmy

2018-01-28 23:06:11 UTC

Also when this dies down we need to invite @JohnnyMonoxide to one of our meets. Have a beer and some good food. @Tactical BowlCut

2018-01-28 23:06:45 UTC

well I should say when we wrap up with our op

2018-01-28 23:06:51 UTC

of finding this guy

2018-01-28 23:06:53 UTC

Im inviting you allto my white supremacist theme park in phnom penh cambodia @everyone

2018-01-28 23:07:12 UTC

Okay Anglin

2018-01-28 23:07:14 UTC

noice

2018-01-28 23:07:15 UTC

Lol

2018-01-28 23:07:18 UTC

What kind of music did the faggot listen to?

2018-01-28 23:07:24 UTC

Electronic?

2018-01-28 23:07:35 UTC

@TheFash anytime fam

2018-01-28 23:08:00 UTC

I only got to talk to Johnny for like 2 minutes in the parking lot.

2018-01-28 23:08:04 UTC

Are you in @Tactical BowlCut’s Area?

2018-01-28 23:08:11 UTC

We had much thotwaffen to discuss.

2018-01-28 23:08:31 UTC

@The Final Bowlution we still have much of that to discuss

2018-01-28 23:08:36 UTC

Heh

2018-01-28 23:08:43 UTC

There is always much of that to discuss. Hahaha.

2018-01-28 23:08:57 UTC

I need to make another twitter.

2018-01-28 23:09:23 UTC

No man Im a few hours away @JohnnyMonoxide

2018-01-28 23:10:25 UTC

well around 3 or 4 hours, so its not too bad. But it's definitly more of a weekend get together than a grab a couple beers for an hour deal.

2018-01-28 23:11:11 UTC

DANGER: GRIDS

2018-01-28 23:11:49 UTC

nice

2018-01-28 23:13:02 UTC

ok I reached out to a guy the goes by @wrenchturnerdiares. He was in the same area that Aleck was in and should reach out to you guys soon. He should have better knoweldge about motives and such since he knew the guy alittle better than most of the other gators. @JohnnyMonoxide @The Final Bowlution

2018-01-28 23:13:54 UTC

This traitorous faggot needs to be identified. This is the only situation where i approve of doxxing @Tactical BowlCut

2018-01-28 23:13:58 UTC

Loved the heavens gate episode Johnny

2018-01-28 23:14:24 UTC

@TheFash thanks fam. We will figure something out. I’m down here for a few more weeks and we will most likely be moving to FL when the wife finishes school.

2018-01-28 23:14:39 UTC

Thanks @Spiritchef that cult shot is crazy

2018-01-28 23:14:42 UTC

Shit

2018-01-28 23:15:20 UTC

@TheFash we need a central meet soon. Maybe Orlando or Mt. Dora again.

2018-01-28 23:15:26 UTC

Im great when it comes to this sortof shit, intel, finding shit out.you needany helpim here

2018-01-28 23:16:07 UTC

No problem. and yeah we need to do a meet soon. @JohnnyMonoxide @Tactical BowlCut

2018-01-28 23:17:35 UTC

Yeah don't be afraid to pull from the cult well as much as you need to, it's always interesting

2018-01-28 23:17:53 UTC

Solid content

2018-01-28 23:25:24 UTC

@JohnnyMonoxide you want a sock btw? Need you back on twitter

2018-01-28 23:26:04 UTC

Yeah man. That would be great. I keep getting banned

2018-01-28 23:26:30 UTC

And a meetup would be sweet too.

2018-01-28 23:29:05 UTC

Anybody near Knoxville

2018-01-28 23:29:46 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/313367111546175490/407316354442723329/PicsArt_01-28-06.29.20.png

2018-01-28 23:30:15 UTC

also says /pol/ instead of pol.

2018-01-28 23:31:42 UTC

Send you all that later tonight

2018-01-28 23:35:11 UTC

archive everything

2018-01-28 23:43:51 UTC

Someone is archiving this as I posted it. LOL

2018-01-28 23:47:37 UTC

So does anyone know who that faggot is?

2018-01-28 23:47:44 UTC

Yeah

2018-01-28 23:47:48 UTC

yep

2018-01-28 23:48:05 UTC

I truly think he’s a homosexual

2018-01-28 23:48:26 UTC

Just about everyone in the Gators thought he was

2018-01-28 23:49:54 UTC

I caught the impression due to his bashing Spencer for banging alt right thotties that some girl he liked got Dickie'd

39,554 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 42/159 | Next