trumps_wall

Discord ID: 292872405657845761


24,203 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 43/97 | Next

2017-04-05 05:49:48 UTC

^

2017-04-05 05:49:51 UTC

SWIM works with DARPA

2017-04-05 05:50:06 UTC

hence why i internally called bullshit when she said the IC doesn't spy on americans

2017-04-05 05:50:15 UTC

she said they're not political

2017-04-05 05:50:20 UTC

lol

2017-04-05 05:50:20 UTC

they only collect info

2017-04-05 05:50:23 UTC

lmfao

2017-04-05 05:50:25 UTC

ahahahahahaha

2017-04-05 05:50:39 UTC

apparently she was lying or she wasn't deepstate material or some shit

2017-04-05 05:50:51 UTC

probably the latter

2017-04-05 05:50:57 UTC

pls r8

https://cdn.discordapp.com/attachments/292872405657845761/299058309422645258/ifyoudoxme.jpg

2017-04-05 05:51:07 UTC

14/88

2017-04-05 05:51:10 UTC

lol

2017-04-05 05:51:21 UTC

^

2017-04-05 05:52:08 UTC

i gave up in online spheres, i'd tell you my name and give you a pic of me right now. piss off enough people and you WILL be doxxed, best to accept it.

2017-04-05 05:52:33 UTC

no protection

2017-04-05 05:52:47 UTC

i just dont want to get doxxed about the music

2017-04-05 05:52:48 UTC

ever

2017-04-05 05:52:54 UTC

smart practice but no pwerfect masking of identity

2017-04-05 05:53:00 UTC

some BLM chimp will come and beef with me

2017-04-05 05:53:13 UTC

thats why i got concealed carryy

2017-04-05 05:53:27 UTC

mfw your presidential bid screeches to a halt when they doxx your musix
your response: it was all locker room talk

2017-04-05 05:53:40 UTC

lol

2017-04-05 05:53:40 UTC

TOPKEK

2017-04-05 05:53:51 UTC

thats a great one

2017-04-05 05:53:55 UTC

im so glad that happened

2017-04-05 05:53:59 UTC

2016 was best year

2017-04-05 05:54:01 UTC

^

2017-04-05 05:54:08 UTC

so many memes

2017-04-05 05:54:09 UTC

screw john oliver

2017-04-05 05:54:14 UTC

he's a meme too now lol

2017-04-05 05:54:23 UTC

so many dank originals in 2016

2017-04-05 05:54:25 UTC

we need the RETURN OF FRED

2017-04-05 05:54:29 UTC

HE NEEDS TO GRAB MICROPHONES

2017-04-05 05:54:31 UTC

AND YELL

2017-04-05 05:54:35 UTC

"GRAB HER RIGHT IN THE PUSSY"

2017-04-05 05:55:05 UTC

we do, its funny how people tried to get so mad about that

2017-04-05 05:55:05 UTC

trump needs to grab melania, heard they have been sleeping seperately

2017-04-05 05:55:12 UTC

hes just speaking the truth

2017-04-05 05:55:13 UTC

*presidential bid* "you called your son an "aryan", and love a, let me read this..."demon n word hunter killer"?" "yeaaaaaaaaaaaand?"

2017-04-05 05:55:17 UTC

muh sexual assailt

2017-04-05 05:55:25 UTC

you've got to be shitting me

2017-04-05 05:55:27 UTC

@Renaar grabbing melania would be like fucking his daughter ivanka though

2017-04-05 05:55:40 UTC

wat

2017-04-05 05:55:42 UTC

you know they're only 5 years apart in age

2017-04-05 05:55:42 UTC

why?

2017-04-05 05:55:48 UTC

lol kekicorn

2017-04-05 05:55:55 UTC

wtf

2017-04-05 05:55:59 UTC
2017-04-05 05:56:13 UTC

thats my fear

2017-04-05 05:56:15 UTC

they like

2017-04-05 05:56:30 UTC

Best Melania quote: "You know if you run, you're going to win, right?"

2017-04-05 05:56:34 UTC

"bro what do you mean, when you say 'chimps arent human, they are just monkeys in disguise'"

2017-04-05 05:56:39 UTC

yesssss

2017-04-05 05:56:55 UTC

what did he mean by this?

2017-04-05 05:57:05 UTC

what did i mean?

2017-04-05 05:57:07 UTC

lol

2017-04-05 05:57:08 UTC

or you

2017-04-05 05:57:09 UTC

lol

2017-04-05 05:57:13 UTC

i was meming

2017-04-05 05:57:22 UTC

im always memeing

2017-04-05 05:57:30 UTC

what did he mean by this? < the best meme in some situations

2017-04-05 05:57:40 UTC

at work i get oc ideas and write them down

2017-04-05 05:57:44 UTC

tru

2017-04-05 05:57:46 UTC

i'm a living meme, i can never die.

2017-04-05 05:58:36 UTC

literally grew up obsessed with kermit

2017-04-05 05:58:52 UTC

kek was trying to reach out to you

2017-04-05 05:59:02 UTC

ancients seeking immortality: build giant statue, nose falls off no one recognizes you
LARPers in 2017: make meme of me i'll live forever

2017-04-05 05:59:09 UTC

i have like, 50 kermits in my house, still.

2017-04-05 05:59:25 UTC

most of my son's stuffed animals are frogs, or kermit

2017-04-05 05:59:28 UTC

Pepe >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kermit > dat boi

2017-04-05 05:59:59 UTC

no disrespecting kermit.

2017-04-05 06:00:52 UTC

think about it. just think. he was between real world and craziness as host, he was between order and chaos.

2017-04-05 06:01:04 UTC

and now pepe is the same.

2017-04-05 06:01:42 UTC

guys

2017-04-05 06:01:54 UTC

bump it once with some shill ass post and link to discord

2017-04-05 06:01:58 UTC

one more

2017-04-05 06:02:05 UTC

lets see if we get a new shitskin

2017-04-05 06:02:10 UTC

we can tri-vet him

2017-04-05 06:02:33 UTC

omw

https://cdn.discordapp.com/attachments/292872405657845761/299061230423900160/kermit_the_frog_memes6.jpg

2017-04-05 06:02:52 UTC

lol

2017-04-05 06:03:13 UTC

welp, shadilay

2017-04-05 06:03:16 UTC

off to bed

2017-04-05 06:03:31 UTC

shadilay! sleep tight, don't let the normies bite.

2017-04-05 06:05:07 UTC

https://discord.gg/ZRCaAUx
JOIN US AND PRAISE KEK OR TAKE THIS FAGGOT AWARD!

https://cdn.discordapp.com/attachments/292872405657845761/299061875675496449/1491372265519s.png

2017-04-05 06:06:58 UTC

this is amazing because i love lady gaga (shut the fuck up before you even say anything)

2017-04-05 06:07:26 UTC

funfact

2017-04-05 06:07:29 UTC

dont tell anyone

2017-04-05 06:07:49 UTC

i played piano for some chick

2017-04-05 06:08:00 UTC

was an ok song

2017-04-05 06:08:04 UTC

forgot which one

2017-04-05 06:08:17 UTC

it was easy tho

2017-04-05 06:09:02 UTC

i know she's a leftie, but i dunno, i was always a fan. most shit is SJW if you want it to be.

2017-04-05 06:09:52 UTC

like, uh, her new one john wayne is about the decline of mascuilinity.

2017-04-05 06:11:06 UTC

and how she wants real men again

2017-04-05 06:11:24 UTC

iwhen she first came around i played piano versions of her songs to understand pop music better

2017-04-05 06:11:28 UTC

since i like to make pop music

2017-04-05 06:11:33 UTC

gotta learn from pop music

2017-04-05 06:11:44 UTC

yeah, and she's good at it.

2017-04-05 06:12:20 UTC

i actually do lady gaga impersonation sometimes. the choreography is HARD AF

2017-04-05 06:12:38 UTC

and the wigs? fuck my life.

2017-04-05 06:13:29 UTC

lol

2017-04-05 06:13:50 UTC

o vey

2017-04-05 06:13:55 UTC

you didnt see anything

2017-04-05 06:14:07 UTC

hahaha i do it because i love the REAL gays.

2017-04-05 06:14:29 UTC

the ones that don't have to be trans or have a fucking wedding or adopt kids.

2017-04-05 06:14:41 UTC

i like milo

2017-04-05 06:14:51 UTC

the camp gays, the drag queens and the like. real gays.

2017-04-05 06:15:02 UTC

milo is gr8

2017-04-05 06:15:07 UTC

love milo

2017-04-05 06:15:25 UTC

he made me realize i could do this with my life.

2017-04-05 06:15:48 UTC

yes

2017-04-05 06:15:54 UTC

he mobilized me

2017-04-05 06:16:01 UTC

he's why i have a channel, and he & peterson basically taught me how to just do me and if someone else doesn't like my work, they don't matter.

2017-04-05 06:16:05 UTC

milo is based kike

2017-04-05 06:16:15 UTC

indeed

2017-04-05 06:16:16 UTC

milo is doing a great job mobalizing young conservatives

2017-04-05 06:16:30 UTC

my parents super evangelical

2017-04-05 06:16:33 UTC

they like him even

2017-04-05 06:16:35 UTC

he's doing great MAKING young conservatives.

2017-04-05 06:16:36 UTC

they dont like gays

2017-04-05 06:16:53 UTC

gays are great

2017-04-05 06:16:58 UTC

it's the fucking lesbians

2017-04-05 06:17:01 UTC

this is me

2017-04-05 06:17:16 UTC

original caption "A protestor"

2017-04-05 06:17:30 UTC

I sent them a correction saying I was there to see milo

2017-04-05 06:17:33 UTC

"A casualty"

2017-04-05 06:17:34 UTC

lol

2017-04-05 06:17:40 UTC

WTH

2017-04-05 06:17:57 UTC

glad you're safe my dude.

2017-04-05 06:18:00 UTC

ye

2017-04-05 06:18:09 UTC

i'm gonna get fucked up this year, i know it.

2017-04-05 06:18:14 UTC

I'm going back april 15

2017-04-05 06:18:20 UTC

if based stick rally happens

2017-04-05 06:18:49 UTC

i'm literally saving up for the medical expenses. i live by ucf, where they're "training" antifa to fight

2017-04-05 06:19:06 UTC

explain

2017-04-05 06:19:30 UTC

antifa is evil

2017-04-05 06:19:56 UTC
2017-04-05 06:20:17 UTC

they have "sparring groups" okayed by the school

2017-04-05 06:20:45 UTC

(father in law teaches there and has a phd from there)

2017-04-05 06:20:53 UTC

" to the massacre at Pulse Nightclub, the rise of fascism has never been more pronounced. "

2017-04-05 06:21:00 UTC

"to the massacre at Pulse Nightclub"

2017-04-05 06:21:07 UTC

>massacre at Pulse Nightclub

2017-04-05 06:21:09 UTC

>fascism

2017-04-05 06:21:12 UTC

>are you fucking kidding me

2017-04-05 06:21:16 UTC

yeah, they can shut the fuck up

2017-04-05 06:21:27 UTC

i performed there. i had friends there that night

2017-04-05 06:21:36 UTC

i had friends die that night

2017-04-05 06:21:52 UTC

lol these fags are gonna get rekt

2017-04-05 06:21:58 UTC

i had another friend drug out through a cement wall by cops to save his life.

2017-04-05 06:22:27 UTC

and these fuckers want to use that for their cute little larping parties

2017-04-05 06:23:19 UTC

no. you can mace me, you can pretend to fight, but this 150 5'5" bitch has been training for years, and bitch i can't wait to get some antifa blood in this blonde hair

2017-04-05 06:23:40 UTC

"Though UCF remains a bastion of liberal bureaucracy and is deeply imperfect, the school does provide invaluable services to the young people of Central Florida."

2017-04-05 06:23:55 UTC

when you're so liberal that you denounce liberalism

2017-04-05 06:24:22 UTC

aw man

2017-04-05 06:24:23 UTC

yeah. milo was supposed to go last dec. too, and they cancelled it.

2017-04-05 06:24:26 UTC

150 pounds and 5'5

2017-04-05 06:24:30 UTC

those are some nice stats dude

2017-04-05 06:24:39 UTC

I'm a 115 5'10" chink

2017-04-05 06:24:44 UTC

>>mommy mod

2017-04-05 06:24:54 UTC

mommy mod?

2017-04-05 06:25:14 UTC

i'm a human woman who happens to be a human mother.

2017-04-05 06:25:18 UTC

my stats are shit

2017-04-05 06:25:39 UTC

you're a mother wtf

2017-04-05 06:25:51 UTC

yep.

2017-04-05 06:25:53 UTC

wait what

2017-04-05 06:25:55 UTC

wowe a girl

2017-04-05 06:25:55 UTC

a real one.

2017-04-05 06:26:00 UTC

lol

2017-04-05 06:26:18 UTC

wait so are you like

2017-04-05 06:26:22 UTC

a millenial or some shit

2017-04-05 06:26:58 UTC

I'm one gen before millenial, gen Y.

2017-04-05 06:27:04 UTC

Yo

2017-04-05 06:27:09 UTC

My Internet ded

2017-04-05 06:27:10 UTC

gen y = millenial

2017-04-05 06:27:14 UTC

I'm going to bed

2017-04-05 06:27:20 UTC

Have fun

2017-04-05 06:27:24 UTC

Byebye

2017-04-05 06:27:26 UTC

kk

2017-04-05 06:27:26 UTC

k

2017-04-05 06:27:29 UTC

night night mein fuhrer!

2017-04-05 06:27:31 UTC

cya

2017-04-05 06:27:33 UTC

Kkk

2017-04-05 06:28:01 UTC

wait so how does a mother go from that to posting on 4chan to a kekistani meme supply line?

2017-04-05 06:28:01 UTC

kinda. millenial is mostly the last few gen y then on.

2017-04-05 06:29:17 UTC

also is ur husbando redpilled

2017-04-05 06:29:24 UTC

welp, i was raised SJW marxist, then started with 4chan in like, 2001, then was rebrainwashed, then i had my son and went OKAY SO YEAH, I HAVE TO PROTECT HIS FUTURE

2017-04-05 06:29:33 UTC

oh yeah, more than me

2017-04-05 06:30:10 UTC

he's my intel, he knows all about the shadow govt. goings on, all that. he taught me about the kharazrs

2017-04-05 06:30:27 UTC

I don't even know what the "kharazrs" are referring to lolo

2017-04-05 06:30:50 UTC

khazars are the "jews" we have now.

2017-04-05 06:31:21 UTC

lemme see if i can find a short vid about it

2017-04-05 06:31:42 UTC

are they different than the ashkenazis?

2017-04-05 06:31:52 UTC

oh wait

2017-04-05 06:31:56 UTC

are they the (((hebrews)))

2017-04-05 06:32:02 UTC

oh

2017-04-05 06:32:03 UTC

hat jews

2017-04-05 06:32:27 UTC

most modern jews. all white jews.

2017-04-05 06:32:49 UTC

the overvoice explains it

2017-04-05 06:33:06 UTC

so then what happened to the ashkenazis?

2017-04-05 06:33:11 UTC

besides getting gassed

2017-04-05 06:33:23 UTC

it's complicated, hence 15mins being short. also, dunno. will look.

2017-04-05 06:33:37 UTC

rip

2017-04-05 06:33:45 UTC

ashkenazis truly are the master race

2017-04-05 06:33:51 UTC

reportedly they have the highest iq

2017-04-05 06:33:53 UTC

out of everyone

2017-04-05 06:34:15 UTC

i think most of the (((jews))) are ashkenazis for sure

2017-04-05 06:36:07 UTC

pretty sure they're both quite similar, or even consider themselves one now

2017-04-05 06:37:33 UTC

brb

2017-04-05 06:41:35 UTC

Hello

2017-04-05 06:42:48 UTC

hey hey hey

2017-04-05 06:44:33 UTC

How you doin?

2017-04-05 06:45:17 UTC

good, u?

2017-04-05 06:46:56 UTC

What purpose does the fake jews theory have?

2017-04-05 06:47:06 UTC

Does it help or hinder us?

2017-04-05 06:49:05 UTC

what purpose is there for any fact? what is the purpose of knowing a fact? the point is that certain people have engineered society to be in favor of non-semetic jews taking over greater Israel, which is A LOT of land.

2017-04-05 06:49:24 UTC

Indeed

2017-04-05 06:49:48 UTC

All jews have to go

2017-04-05 06:50:15 UTC

Semite or not :^)

2017-04-05 06:51:30 UTC

well, yeah, but the khazars make up like, almost all of the jews. and they're lying on fucking purpose for power.

2017-04-05 06:51:46 UTC

name the largest enemy first.

2017-04-05 06:52:08 UTC

anybody here have the

2017-04-05 06:52:16 UTC

"Jewish trans and proud" fb post

2017-04-05 06:52:30 UTC

where s/he has a ridiculously stereotypical nose

2017-04-05 06:52:37 UTC

and a commenter says that she's jealous of it?

2017-04-05 06:52:46 UTC

i wish i had it

2017-04-05 06:52:57 UTC

and hashtag was

2017-04-05 06:53:08 UTC

#JewishPositivity lol

2017-04-05 06:53:19 UTC

idk

2017-04-05 06:53:26 UTC

some Jewesses can be qts

2017-04-05 06:53:40 UTC

what should i do if i like a jewess

2017-04-05 06:54:30 UTC

Remember your ancestors

2017-04-05 06:54:43 UTC

she's still white, just redpill her.

2017-04-05 06:55:02 UTC

Jews have really fucked up genes

2017-04-05 06:55:27 UTC

Were the tweets like "jers r oprsed boi narsis even 2day"

2017-04-05 06:55:46 UTC

My ancestors are some mix of Han Chinese and the islamic minority group in the northwest part of china

2017-04-05 06:55:47 UTC

Mentally fucked, physically fucked, and they even have diseases unique to jews

2017-04-05 06:55:52 UTC

I FOUND IT

2017-04-05 06:56:25 UTC

Find a chinese babe then fool

2017-04-05 06:56:46 UTC

idk chinese here are democrat by default

2017-04-05 06:57:05 UTC

most oriental girls my age are ABCs of some sort

2017-04-05 06:57:08 UTC

and ABCs

24,203 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 43/97 | Next