#general (Discord ID: 276935978369810432) in Anticom, page 263


188,296 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 263/754 | Next

2017-03-07 15:04:23 UTC

has anyone tried to join that IRC yet?

2017-03-07 15:04:47 UTC

Not that I know of. You better have 7 proxies before you do that.

2017-03-07 15:05:23 UTC

yeah

2017-03-07 15:05:34 UTC

where are the memes stored?

2017-03-07 15:05:46 UTC

in the meme machine

2017-03-07 15:06:40 UTC

is that in the DL or the version on the web?

2017-03-07 15:13:08 UTC

"I totally made some projects. Yeah!"

2017-03-07 15:13:14 UTC

Thats almost cute

2017-03-07 15:14:24 UTC

"Taxman is awesome. 'Nuff said."

2017-03-07 15:14:30 UTC

wow cia

2017-03-07 15:14:48 UTC

cia confirmed for tumblr

2017-03-07 15:17:48 UTC

cia confirmed big guys for you

2017-03-07 15:19:29 UTC

Comments:

2013-12-23 09:16 [User #524297]:

I strongly suggest that you name your missing vector for DanceFloor "Twerk".

2017-03-07 15:19:51 UTC

just

2017-03-07 15:20:07 UTC

god

2017-03-07 15:20:10 UTC

they're fucking dorks

2017-03-07 15:20:12 UTC

of the worst kind

2017-03-07 15:21:24 UTC

Link me the irc

2017-03-07 15:22:00 UTC

wow

2017-03-07 15:22:21 UTC

irc.devlan.net/6667

2017-03-07 15:22:26 UTC

Someone pls make CIA badge sticker

2017-03-07 15:23:44 UTC

Now I can't help but envision the CIA's entire hacking division as 2 normie girls who lurk tumblr and like 4 middle aged dorky men who love FB memes.

2017-03-07 15:24:04 UTC

haha

2017-03-07 15:24:06 UTC

lol

2017-03-07 15:24:16 UTC

Right?

2017-03-07 15:25:10 UTC

Looks like working in CIA is not so hard as people think

2017-03-07 15:25:28 UTC

all of the hard work is prob building the tools

2017-03-07 15:25:36 UTC

i wouldn't want to work in the cia's meme warfare division

2017-03-07 15:25:39 UTC

everything else they're so fucking incompetent at anyways

2017-03-07 15:25:55 UTC

I would want to work in it and leak how bad they are to /pol/ if anything

2017-03-07 15:25:58 UTC

you're either sitting in a cubicle or sitting at home, writing memos to each other and soullessly browsing /pol/

2017-03-07 15:26:12 UTC

imagine if you had to browse /pol/ for your job. god

2017-03-07 15:26:45 UTC

i browse pol at work

2017-03-07 15:27:07 UTC

I would love to browse pol for my job

2017-03-07 15:28:28 UTC

i would love to get paid to make memes too

2017-03-07 15:30:05 UTC

is @🅱arD cop?

2017-03-07 15:30:27 UTC

payed to spy on us lol

2017-03-07 15:30:50 UTC

france is a mess

2017-03-07 15:31:19 UTC

france is france

2017-03-07 15:31:31 UTC

their police can be cruel though, quite good

2017-03-07 15:34:48 UTC

"
[User #1179751]: Java is terrible.

That is all really.
"

2017-03-07 15:34:53 UTC

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2017-03-07 15:35:24 UTC

[User #1179751]: COMPLAINTS ABOUT CAPS.

Ok, ALL CAPS CAN BE ANNOYING,

2017-03-07 15:40:36 UTC

man you wouldn't love to make memes /if it was your job/

2017-03-07 15:40:42 UTC

doing something for money ruins it

2017-03-07 15:40:50 UTC

>"java is terrible"
>its my most comfy language
at least I'm safe from cia hacking my product :' )

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/288697510556598274/1488546701401.jpg

2017-03-07 15:42:03 UTC

blakedontcrack kek

2017-03-07 15:42:52 UTC

could've at least run it by grammarly or something. "u.s" and other silly things for an article on a news website

2017-03-07 15:59:15 UTC

truecrypt confirmed compromised

2017-03-07 16:04:04 UTC

Fuck.....they put Trojans in truecrypt, VLC, Microsoft office, adobe reader, Win-RAR

2017-03-07 16:07:40 UTC

link?

2017-03-07 16:09:19 UTC

cant post the pic but https://imgur.com/a/xZF6a

2017-03-07 16:09:53 UTC

thx

2017-03-07 16:09:58 UTC

also they compromised samsung TVs https://imgur.com/a/hwd7C

2017-03-07 16:10:03 UTC

np

2017-03-07 16:10:19 UTC

crap, got a samsung

2017-03-07 16:10:25 UTC

sorry bro

2017-03-07 16:22:20 UTC

might be a better idea to figure out what they AREN'T in by now

2017-03-07 16:23:47 UTC

This discord

2017-03-07 16:23:49 UTC

hopefully

2017-03-07 16:23:51 UTC

I think

2017-03-07 16:26:59 UTC

^

2017-03-07 16:27:47 UTC

They have easy download instructions for linux

2017-03-07 16:28:33 UTC

squid proxy server oh boy

2017-03-07 16:29:15 UTC

>Expect wiki leaks to be low energy >Leaks prove that hillary and obama conspired against trump

2017-03-07 16:29:26 UTC

oh shit sauce on that part

2017-03-07 16:30:33 UTC

Shit I am on mobile right now

2017-03-07 16:32:28 UTC

Oh and /ourstickguy/ has 65K to his name

2017-03-07 16:32:34 UTC

and to his name I mean his bail

2017-03-07 16:33:03 UTC

This fallout from this is going to be interesting

2017-03-07 16:33:25 UTC

But unless it effects the normie

2017-03-07 16:33:25 UTC

this is amazing

2017-03-07 16:33:28 UTC

It won't matter

2017-03-07 16:33:29 UTC

I want to see hillary or the CIA shut down from this

2017-03-07 16:33:40 UTC

Everyone has pretty mush already forgotten who Snowden is

2017-03-07 16:33:54 UTC

Because while they were spied on

2017-03-07 16:34:08 UTC

it did not change how they live their lives everyday

2017-03-07 16:34:22 UTC

Damn normies

2017-03-07 16:34:26 UTC

This is defineatly going to affect the normie if this hits mainstream

2017-03-07 16:34:44 UTC

this is too big to be swept away

2017-03-07 16:34:47 UTC

Alright lads

2017-03-07 16:34:53 UTC

Like snowden yes but it'll be forgotten as quickly as it was erected

2017-03-07 16:34:56 UTC

Got any suggestions for the gear list?

2017-03-07 16:35:04 UTC

Where does Snowden lives now?

2017-03-07 16:35:07 UTC

Still in Russia?

2017-03-07 16:35:09 UTC

Russia still

2017-03-07 16:35:10 UTC

Yup

2017-03-07 16:35:17 UTC

Got a residency permit to live in Moscow

2017-03-07 16:35:33 UTC

@Darjeeling Is tear gas purchaseable?

2017-03-07 16:35:40 UTC

Do not do that

2017-03-07 16:35:42 UTC

HIGHLY ILLEGAL

2017-03-07 16:35:46 UTC

That'd be in violation of the law

2017-03-07 16:35:52 UTC

atleast in cali anyway

2017-03-07 16:36:05 UTC

the use of it is a crime in it self

2017-03-07 16:36:11 UTC

which is what /ourguy/ was accused of

2017-03-07 16:36:36 UTC

For the spray section, I'm just gonna include recommended pepper sprays and bear spray

2017-03-07 16:36:42 UTC

No

2017-03-07 16:36:45 UTC

Liquid Ass

2017-03-07 16:36:55 UTC

gel pepper spray

2017-03-07 16:37:01 UTC

don't want collateral damage

2017-03-07 16:37:04 UTC

Bear spray is fucking brutal

2017-03-07 16:37:31 UTC

i keep bear spray in my glove box

2017-03-07 16:37:57 UTC

So thinking of all of this... What is the cia's endgame?

2017-03-07 16:38:09 UTC

Why not a Beretta in the glove and a shotty under the seat and/or in the truck where the spare would go?

2017-03-07 16:38:23 UTC

felonies

2017-03-07 16:38:24 UTC

Being Big Guys

2017-03-07 16:38:34 UTC

Oh

2017-03-07 16:38:46 UTC

Well not like the law has stopped anyone else from getting a gun

2017-03-07 16:39:05 UTC

i realize, but this way im legal on the road

2017-03-07 16:39:12 UTC

Tru

2017-03-07 16:39:22 UTC

plus i wouldnt shoot someone over road rage, but i would mace the fuck out of them

2017-03-07 16:39:47 UTC

Well was thinking maybe up north where wild life and people could be danger to life

2017-03-07 16:40:12 UTC

i need to look into that, i have bears in my yard all the time

2017-03-07 16:40:27 UTC

one came in my house last spring

2017-03-07 16:40:46 UTC

I have black bears and cougers where I live so I have to keep an eye when looking around my property

2017-03-07 16:40:52 UTC

Weaponize bears

2017-03-07 16:41:32 UTC

haha

2017-03-07 16:42:02 UTC

*releases bear at antifa demonstration*

2017-03-07 16:42:09 UTC

@Dangerlurking Red Alert IRL when

2017-03-07 16:42:57 UTC
2017-03-07 16:48:13 UTC

im gonna post this shit around my uni

2017-03-07 16:48:32 UTC

adobe illustr8r n shieeet

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/288714546623938560/unknown.png

2017-03-07 16:54:18 UTC

Based Stick Man has been released!!!

2017-03-07 16:54:25 UTC

yep

2017-03-07 16:54:41 UTC

yep

2017-03-07 16:54:47 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/288716119953637378/unknown.png

2017-03-07 16:54:49 UTC

he's at wiley manuel right now, about to be arraigned i think. antifa might roll up and be fags

2017-03-07 16:54:52 UTC

i like it with stars

2017-03-07 16:55:00 UTC

i really want that fucking california bear anticom patch

2017-03-07 16:55:28 UTC

alaso

2017-03-07 16:55:45 UTC

2 headed bear, one for fashy and one for lolbert

2017-03-07 16:55:45 UTC

I wish this said "asses" instead of ass, sounds better

2017-03-07 16:56:04 UTC

stars are common commie symbols though

2017-03-07 16:56:57 UTC

you know what else uses stars commonly?

2017-03-07 16:57:02 UTC

ill make it

2017-03-07 16:57:45 UTC

touche

2017-03-07 16:58:23 UTC

>https://s3.amazonaws.com/media.sidengo.com/uploads/section_image/filepicker/CThslrtKSYalid7tQBrt_rtert.jpg
this still needs to be fixed to rhyme correctly idk who the fuck made it but they kinda derpet out on that part even if it's good elsewise

2017-03-07 16:58:30 UTC

yeah that's what I was saying

2017-03-07 16:58:35 UTC

"All colors all classes working to kick commie asses."

2017-03-07 16:58:47 UTC

Order of Illuminati claims that they used five-pointed stars first in the world.

2017-03-07 16:58:55 UTC

the all colors thing is lame

2017-03-07 16:58:59 UTC

that works but I feel like "Any Color, Any Class, working to kick commie ass" works better

2017-03-07 16:59:34 UTC

nah, it's a chant. you want it to be repetitive and have three lines.

2017-03-07 17:00:00 UTC

seems like somehting antifa would write

2017-03-07 17:00:19 UTC

yeah it does, but it sounds good imo

2017-03-07 17:00:48 UTC

yeah it's a chant but a chant is good when it rhymes
"NO TRUMP NO KKK NO FASCIST USA" is actually a really good one, rhymes and has good metre in three lines

2017-03-07 17:01:10 UTC

hahah its so gay though

2017-03-07 17:01:32 UTC

yeah that's what I'm saying void. "all colors all classes working to kick commie asses"

2017-03-07 17:01:36 UTC

it's a good chant

2017-03-07 17:01:38 UTC

side note im a white nationalist

2017-03-07 17:01:45 UTC

with the any thing you sort of need to pause in between phrases.

2017-03-07 17:01:53 UTC

could just use both actually

2017-03-07 17:02:04 UTC

yeah so for a chant all colors all classes working to kick commie asses works better

2017-03-07 17:02:46 UTC

could be "together to kick commie asses" actually

2017-03-07 17:02:54 UTC

i dunno tbh

2017-03-07 17:03:16 UTC

the "working to" bit probably isn't too long, but might be a tiny bit unwieldy, so i'm trying to think of something to replace it

2017-03-07 17:03:20 UTC

yeah true

2017-03-07 17:03:39 UTC

All Colors
All Classes
Joined To Kick Commie Asses?

2017-03-07 17:03:59 UTC

here to kick commie asses

2017-03-07 17:04:03 UTC

^^

2017-03-07 17:04:06 UTC

oo yeah

2017-03-07 17:04:33 UTC

kek

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/288718579371606016/unknown.png

2017-03-07 17:04:36 UTC

😉

2017-03-07 17:05:32 UTC

anyways I'm out to shower and then check out a mil surp store across town, cyas

2017-03-07 17:05:47 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/288718891683938306/513.png

2017-03-07 17:06:12 UTC

k so we're agreed on "all colors all classes here to kick commie asses"

2017-03-07 17:07:52 UTC

https://imgur.com/gallery/kcUNi anyone that has an imgur upboat this to try and get it traction, if we can frontpage it would be nice to spread amoung normies

2017-03-07 17:09:03 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/288719709510303756/Anticom_diplo.png

2017-03-07 17:09:06 UTC

template 4u

2017-03-07 17:10:42 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/288720127606915073/anticom_diplo_stickman.png

2017-03-07 17:13:10 UTC

ncie

2017-03-07 17:41:45 UTC

not even surprised

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/288727939175022592/Screenshot_2017-03-07-12-40-44.png

2017-03-07 17:51:42 UTC

Fucking hell

2017-03-07 17:52:02 UTC

So the CIA was trolling the FBI by false flagging as the ruskies?

2017-03-07 17:52:34 UTC

>mfw this is the equivalent of /pol/ raiding another board and blaming it on /a/ or some shit

2017-03-07 17:53:58 UTC

Except the consequences of a 4chan raid are more piss in a ocean of piss but the consequences of this is a potential world war.

2017-03-07 17:54:30 UTC

Plus it could also be considered treason.

2017-03-07 17:54:31 UTC

>the CIA took our trolling tactics and escalated them

2017-03-07 17:55:32 UTC

WHAT IS LIFE

2017-03-07 17:57:18 UTC

>CIA pretends to be Russia when hacking
>CIA anonymously accuses Trump of working with Russia
>"""Russian""" hackers hack some shit
>this is used against Trump
>CIA has literally framed their commander in chief.

2017-03-07 18:14:07 UTC

Night of the long knives when?

2017-03-07 18:16:27 UTC

Sooner than any of us may think

2017-03-07 18:16:35 UTC

wew

2017-03-07 18:16:50 UTC

Cia is very good at fighting itself

2017-03-07 18:17:00 UTC

>everyone was saying wikileaks was CIA

2017-03-07 18:17:05 UTC

>wikileaks shits on CIA

2017-03-07 18:17:18 UTC

>implies CIA acted as russians during hacking

2017-03-07 18:17:28 UTC

>CIA shits on russia

2017-03-07 18:18:05 UTC

>The deep state now implies everything is controlled opsition

2017-03-07 18:18:11 UTC

>even /pol/

2017-03-07 18:18:14 UTC

Dr Parvel.

2017-03-07 18:18:16 UTC

I'm CIA

2017-03-07 18:18:37 UTC

You are all big guys.

2017-03-07 18:19:46 UTC

i hope trump shuts it down

2017-03-07 18:19:48 UTC

They're with the mercenary, the man with the mask

2017-03-07 18:20:09 UTC

Bane?

2017-03-07 18:20:19 UTC

some OC

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/288737644949667840/EXTREMELY_PAINFUL.jpg

2017-03-07 18:36:45 UTC

How much should these normally go for and will we need any?

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/288741783649779712/image.jpg

2017-03-07 18:40:02 UTC

still here joe?

2017-03-07 18:46:06 UTC

Backboards are pretty expensive

2017-03-07 18:46:12 UTC

I don't think we'll need any

2017-03-07 18:46:13 UTC

t. EMT

2017-03-07 18:46:25 UTC

BTW good progress has been made on the gear list

2017-03-07 18:46:36 UTC

Check it out and add suggestions in this thread

2017-03-07 18:51:18 UTC

Yo

2017-03-07 18:51:55 UTC

hey bro

2017-03-07 18:55:52 UTC

I can't send pictures

2017-03-07 18:57:13 UTC

Pitcairn

2017-03-07 18:57:19 UTC

3000 miles from any other land.

2017-03-07 19:01:47 UTC

yeah i can't either, i think someone needs to verify us for that

2017-03-07 19:10:27 UTC

>be cia

2017-03-07 19:11:07 UTC

>be massive faggots

2017-03-07 19:19:15 UTC

www.thelocal.at/20170125/austrian-neo-nazi-jailed-for-selling-hitler-songs-online

2017-03-07 19:27:45 UTC

I've got class to go to

2017-03-07 19:27:48 UTC

Keep my thread alive

2017-03-07 19:28:14 UTC

Good self-defence and anti-antifa discussion going on

2017-03-07 19:46:38 UTC

*7*

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/288759369233858560/1487616745807.jpg

2017-03-07 20:10:58 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/288765492540211200/image.jpg

2017-03-07 20:11:00 UTC

Didnt find any gear but got some nice boxes that I'ma shove a sever into one of

188,296 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 263/754 | Next