#lounge (Discord ID: 484514023698726912) in The Ice Wall, page 371


1,016,926 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 371/4068 | Next

@Send Pic of Main Hull -- Lets try to keeo it closer to home more local m'kayyy

2019-03-11 20:31:40 UTC

Ask literally any airline Pilot.

2019-03-11 20:32:00 UTC

The only reason this is home because we are that one random planet you asshat

2019-03-11 20:32:04 UTC

Hue

2019-03-11 20:32:06 UTC

@Human Sheeple you do realize one of the photos is literally of a botanical preservation vault in norway right?

2019-03-11 20:32:10 UTC

Stop being smug and think for a damn second

No other around here has physical life , except Earth = SPECIAL (unique/different) = not the same

2019-03-11 20:32:16 UTC

@Matthew Wiersansma Can I see a photograph of a photon please?

When your friend thinks the earth is round <:fakenews:507995495982170112>

🤤 derp

2019-03-11 20:32:28 UTC

kinda weird how earth is the only flat planet

2019-03-11 20:32:31 UTC

can i get some help, why can i not speak in push to talk?

2019-03-11 20:32:38 UTC

@bruhsoundeffect2 Prove the floor is a planet please.

2019-03-11 20:32:50 UTC

Tbh you all gay

2019-03-11 20:32:52 UTC

My floor is carpet.

2019-03-11 20:32:54 UTC
2019-03-11 20:32:57 UTC

@Human Sheeple especially u

2019-03-11 20:32:58 UTC

With satellites

2019-03-11 20:33:00 UTC

The earths gay

@MACmuffin _keep sleepwalking_ ....

2019-03-11 20:33:04 UTC

***the eart is round becuase why would it be flat, how would someone walk past the __flat__ part of the earth to get to the other side?***
**what about how you would be in an airplane wuld you just fly into space?**

2019-03-11 20:33:09 UTC

@Human Sheeple its a literal vault filled with plant samples

2019-03-11 20:33:10 UTC

bruh simply friction lmao basic science

2019-03-11 20:33:12 UTC

@Matthew Wiersansma So you don't have proof of photons, stop asserting pseudoscience please.

2019-03-11 20:33:27 UTC

Where are all the pictures of the ice wall?

bahhaha

2019-03-11 20:33:31 UTC

@Human Sheeple what the fuck are you even talking about at this point?

2019-03-11 20:33:39 UTC

I’ve been to space the earth is a quaver

2019-03-11 20:33:42 UTC

Alright, @Send Pic of Main Hull has been warned for '**Bad word usage**'.

2019-03-11 20:33:50 UTC

lmoa

2019-03-11 20:33:50 UTC

Alright, @MACmuffin has been warned for '**Duplicated text**'.

2019-03-11 20:33:52 UTC

***the eart is round becuase why would it be flat, how would someone walk past the __flat__ part of the earth to get to the other side?***
**what about how you would be in an airplane wuld you just fly into space?**
dont frekin igno me flat earth bois

2019-03-11 20:33:55 UTC

@Human Sheeple im literally just pointing out that the first image was that of a plant vault in norway

2019-03-11 20:33:55 UTC

Where are the pictures that show open space over the opposite end of the ice wall?

2019-03-11 20:34:07 UTC

The earth is flat open your eyes people

@Discombobulation Station perform an image search ..and or go see ANY "documentary" about Antarctica ..

2019-03-11 20:34:12 UTC

@✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧ want some evidence the earth is a sphere?

2019-03-11 20:34:13 UTC

Hello?

2019-03-11 20:34:13 UTC

i could buil a *crappy* ass weather balloon and stick a camera on it to prove the earth is round

2019-03-11 20:34:20 UTC

me too

2019-03-11 20:34:23 UTC

we have no photos of ice wall, but we do of globe earth

2019-03-11 20:34:24 UTC

Where are the pictures of open space over the opposite end of the ice wall? @✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧

2019-03-11 20:34:29 UTC

Yo guys did you know that a flat body this large wouldn't be possible???

2019-03-11 20:34:35 UTC

^^^

2019-03-11 20:34:36 UTC

yeah lmao

2019-03-11 20:34:36 UTC

^^^^

2019-03-11 20:34:37 UTC

yeah

2019-03-11 20:34:43 UTC

The earth is flat prove me wrong

2019-03-11 20:34:44 UTC

^^^

2019-03-11 20:34:50 UTC

Gravitational force.

2019-03-11 20:34:54 UTC

You gay

2019-03-11 20:34:55 UTC

the earth is a 5 sided flat trapezoid

2019-03-11 20:35:01 UTC

PROVE ME WRONG

2019-03-11 20:35:02 UTC

Alright, @Matthew Wiersansma has been warned for '**Capital letters**'.

2019-03-11 20:35:02 UTC

an earthquck would literally shake the entire "flat earth"

2019-03-11 20:35:13 UTC

If you watch VSauce’s video on flat earth, you’ll be debunked **instantly**.

2019-03-11 20:35:17 UTC

^

2019-03-11 20:35:19 UTC

we got pictures of it being round like lmao cant believe people still deny it

hmm though ...
***hmm, .. looks pretty darn FLAT to me 😃👉 http://bublbe.com/images/00000004/16_03_15/2.jpg

2019-03-11 20:35:25 UTC

Vsauce is god

2019-03-11 20:35:25 UTC

dude vsauce is like idiot

2019-03-11 20:35:27 UTC

The earth is a rope in a forest 🤩🤩

2019-03-11 20:35:28 UTC

The earth is not really the earth and were all gay *prove me wrong*

2019-03-11 20:35:34 UTC

If the Earth's water is held by a gigantic ice wall to prevent it from spilling out into the void, you have to be able to see space from the other side of the ice wall. @✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧

2019-03-11 20:35:34 UTC

vsauce is my father

2019-03-11 20:35:38 UTC

Flat earth is not logical first of if there is ice wall why can't we see it, why is there a horizon if Earth is flat and why haven't people found the edge?

2019-03-11 20:35:38 UTC

theres a wall/shelf for ya

2019-03-11 20:35:40 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/484514023698726912/554764403715866624/7d16374663fe0711ae082e33210e5043.jpg

bahahha

2019-03-11 20:35:43 UTC

Nah that’s curved

2019-03-11 20:35:51 UTC

You are all blind the earth is flat and we have members all around the globe

2019-03-11 20:35:59 UTC

bruh i can see the curves lmao

2019-03-11 20:35:59 UTC

Hello

2019-03-11 20:36:02 UTC

an earthquck would literally shake the entire "flat earth"
why yall freaking people ignoreing me is it becuase you guys dont like the facts

2019-03-11 20:36:05 UTC

<:GWjiangoOmegaLUL:389904150886088723> <:GWjiangoOmegaLUL:389904150886088723>

2019-03-11 20:36:12 UTC

i can see those curves

wuhyya think of that, Spanky ?!

2019-03-11 20:36:16 UTC

Yeh they all dumb af.

2019-03-11 20:36:20 UTC

@✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧ Show me the other side of the ice wall.

2019-03-11 20:36:24 UTC

yeah

2019-03-11 20:36:24 UTC

I know curves when I see em

2019-03-11 20:36:30 UTC

🔯

2019-03-11 20:36:31 UTC

It doesent

it keeps going
the "Wall" is just the > coastline

2019-03-11 20:36:37 UTC

😂^^

2019-03-11 20:36:43 UTC

Show me where it separates Earth from open space.

2019-03-11 20:36:43 UTC

Tbh flat earthers are retarded

2019-03-11 20:36:45 UTC

can i talk

2019-03-11 20:36:46 UTC

What?

2019-03-11 20:36:49 UTC

i can see those curves lmao

<@485825182334713866> ❌

2019-03-11 20:36:50 UTC

Im gonna head into lounge and check out the clusterf*ck

2019-03-11 20:37:00 UTC

I think theres some people here trying to copy Memeulous

2019-03-11 20:37:00 UTC
2019-03-11 20:37:01 UTC

Jk BTW I'm not a flat tard

2019-03-11 20:37:01 UTC

ˆ

2019-03-11 20:37:07 UTC

*damn earth **curvy***

2019-03-11 20:37:09 UTC

I 100% agree with the flat earth theory

2019-03-11 20:37:11 UTC

k

2019-03-11 20:37:18 UTC

**i could just dig a hole in the ground and be at australlia and flip up all of the earths gravitational pull**

2019-03-11 20:37:23 UTC

don't be a massive ass pussy and run away from the this shit @✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧

@Discombobulation Station - what do you keep mentioning open space for, ..you got the Sci-Fi space model in your head? ..

2019-03-11 20:37:31 UTC

Guys have you seen how thicc earth is

2019-03-11 20:37:34 UTC

**if the earth was flAT**
**i could just dig a hole in the ground and be at australlia and flip up all of the earths gravitational pull**

2019-03-11 20:37:37 UTC

Im still questioning wether the earth is flat or round tbh

2019-03-11 20:37:39 UTC

globe earth is as real as the moon landing of 69

2019-03-11 20:37:47 UTC
2019-03-11 20:37:55 UTC

is round

flat n round 👍

2019-03-11 20:37:59 UTC

It might be

2019-03-11 20:38:04 UTC

Is anyone here actually re tarded enough to believe the earth is flat?

2019-03-11 20:38:05 UTC

But it might not be

2019-03-11 20:38:07 UTC

Well you can't dig through earth because it's THICC and there's MOLTEN ROCK

2019-03-11 20:38:07 UTC

@✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧ If the ice wall exists there is an opposite end to it. I'm asking you to show me the part of the ice wall that doesn't hold water.

sun goes in "Circles"

2019-03-11 20:38:09 UTC

"Sci-fi" jesus christ this guy is insane. You can literally see mars with the naked eye

2019-03-11 20:38:22 UTC

alright fellas

2019-03-11 20:38:24 UTC

<:kitty1:507996065115406352>

2019-03-11 20:38:31 UTC

bruh my shoes have curves on them explain how its flat

check out Arctic/Northern "24 hr sun // Midnight sun"

2019-03-11 20:38:37 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/484514023698726912/554765142739648536/sun-moon-over-AE-map.gif

2019-03-11 20:38:37 UTC

Bruh take me to the ice wall

2019-03-11 20:38:39 UTC

anyone looking to chat about pangea

2019-03-11 20:38:41 UTC

**yall peope dig a hole in a ground to see if the earth is flat, proove me wrong**

2019-03-11 20:38:57 UTC

Lemme find the ice wall on Google earth

2019-03-11 20:38:58 UTC

Rudi get the fuck out with that bullshit we don't need to see thag

2019-03-11 20:39:00 UTC

If the Earth is flat you should be able to climb that ice wall, walk to the other side, then just hop off.

2019-03-11 20:39:05 UTC

god rudi

2019-03-11 20:39:08 UTC

yeah

2019-03-11 20:39:14 UTC

even "Greenland" has ice walls/ice shelves ..for the "coastline" ..

2019-03-11 20:39:19 UTC

serious question rn

2019-03-11 20:39:28 UTC

how the fricc do u get globe earther role

2019-03-11 20:39:29 UTC

whats stopping us from getting to the ice wall

2019-03-11 20:39:40 UTC

yeah lol

2019-03-11 20:39:41 UTC

If the earth is round why did my dad leave me

2019-03-11 20:39:46 UTC

^

2019-03-11 20:39:47 UTC

oh my god

2019-03-11 20:39:47 UTC

is it the" goverment"

@Discombobulation Station -- the wall is only 150 feet to 300 feet high ... people go over it all the time, ..

2019-03-11 20:39:48 UTC

@✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧ why.. do you.. use so man...y ellipses/forward slashes...

2019-03-11 20:39:50 UTC

man no one knows

2019-03-11 20:40:01 UTC

@isobel Antarctic treaty, look it up

2019-03-11 20:40:01 UTC

oof

i love ellipses ....
.

2019-03-11 20:40:10 UTC

*** I 100% agree with the flat earth theory and if ur not a flat earther ur simply just a f1cking N1ggr ***

2019-03-11 20:40:11 UTC

if people have gone over it i think we'd see it

2019-03-11 20:40:15 UTC

@✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧ Show us pictures of the other side of the ice wall.

2019-03-11 20:40:18 UTC

I mean what the fuck makes you guys think that the earth is flat

2019-03-11 20:40:22 UTC

*** I 100% agree with the flat earth theory and if ur not a flat earther ur simply just a f1cking Nggr ***

2019-03-11 20:40:23 UTC

**how the hell does an airplane get around earth if its flat?????**

2019-03-11 20:40:25 UTC

IS THE MOON FLAT SWELL

2019-03-11 20:40:25 UTC

Alright, @isobel has been warned for '**Capital letters**'.

2019-03-11 20:40:30 UTC

@Syd ok buddy

2019-03-11 20:40:31 UTC

*** I 100% agree with the flat earth theory and if ur not a flat earther ur simply just a f1cking N1ggr *** dkgendnr

2019-03-11 20:40:32 UTC

aorry

get off your mobile phone, maybe it'll look better @Matthew Wiersansma ...

2019-03-11 20:40:37 UTC

yea, we wanna see the other side of this ice wall

2019-03-11 20:40:40 UTC

**how the hell does an airplane get around earth if its flat?????**

2019-03-11 20:40:41 UTC

<:tomato:507986614010511380>

2019-03-11 20:40:47 UTC

guys the bot shouted at me

2019-03-11 20:40:50 UTC

LISTEN HERE BUSTER

2019-03-11 20:40:50 UTC

Alright, @xerx has been warned for '**Capital letters**'.

2019-03-11 20:40:52 UTC

Alright, @MACmuffin has been warned for '**Duplicated text**'.

2019-03-11 20:40:56 UTC

@✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧ im not on my... mobil..e...phone...boomer,...

2019-03-11 20:41:01 UTC

<:thonk:485324336874651650>

@Jinky Antarcica is on the other side of the COASTLINE

The earth is flat now deal with it

what part is hard to undertand ? 🤤 ..

2019-03-11 20:41:12 UTC

gay nibbas

2019-03-11 20:41:13 UTC

**how the hell does an airplane get around earth if its flat?????** look at me flat earthers talk about my facts lol

2019-03-11 20:41:13 UTC

@Human Sheeple why do i keep getting muted

2019-03-11 20:41:15 UTC

you guys a nig/gers

2019-03-11 20:41:20 UTC

if earth is flat, why is australia upside down

2019-03-11 20:41:22 UTC

oink no u

2019-03-11 20:41:23 UTC

@✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧ Show me pictures of the other side of the ice wall.

2019-03-11 20:41:23 UTC

@Hirohito's chins because theyre anti free speech

2019-03-11 20:41:41 UTC

i literally havent said anything

??

2019-03-11 20:41:49 UTC

nice curves

2019-03-11 20:41:51 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/484514023698726912/554765959177568256/image0_6.jpg

2019-03-11 20:41:53 UTC

The earth is obviously round this is blasphemy

2019-03-11 20:41:54 UTC

@✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧ Show me pictures of the side not holding the water.

2019-03-11 20:41:55 UTC

i cant hear owt

2019-03-11 20:42:06 UTC

@✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧ man that was a buetiful curve from that ice wall

its only the COASTLINE
how many more times yous need to be told 🤤 💦

2019-03-11 20:42:12 UTC

Earth round

2019-03-11 20:42:15 UTC

That makes no sense.

2019-03-11 20:42:35 UTC

All u flat-eathers need to stfu

2019-03-11 20:42:35 UTC

#lets send a flat earther to space

hows that? lol smh

2019-03-11 20:42:41 UTC

Anyone down?

2019-03-11 20:42:42 UTC

So you're stating that the ice wall is just infinite space from there on.

2019-03-11 20:42:42 UTC

Bruh Elon Musk says "earth round"

2019-03-11 20:42:51 UTC

i like the curves in that picture

2019-03-11 20:42:52 UTC

Earth is 200% flat

no its not infinite

2019-03-11 20:42:55 UTC

Because the ice wall has to have another side that shows the edge off of the earth.

2019-03-11 20:42:58 UTC

thats so faked omg @✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧ that ice dont even look real

2019-03-11 20:43:00 UTC

Earth is a ice cream

2019-03-11 20:43:13 UTC

this ice is really fake

2019-03-11 20:43:19 UTC

like really really fake

2019-03-11 20:43:20 UTC

yeah

2019-03-11 20:43:20 UTC

If it's not infinite you have to be able to walk to the other side.

2019-03-11 20:43:23 UTC

We should send all the flat earthers into space but let's not bring them back down

2019-03-11 20:43:25 UTC

how do flat earthers explain gravity?

2019-03-11 20:43:29 UTC

^^^^

2019-03-11 20:43:33 UTC

it aoint real

2019-03-11 20:43:34 UTC

nyoom

2019-03-11 20:43:37 UTC

ˆ

2019-03-11 20:43:48 UTC

Why do we stay on the ground @Hirohito's chins

2019-03-11 20:43:51 UTC

Flat earthers believe gravity doesn't exist.

@bruhsoundeffect2 Grabbity keep pulling our chains.. \ 🤣 ..
.

2019-03-11 20:43:54 UTC

they think falling is just a natural property of weight

2019-03-11 20:43:55 UTC

how id the water not ice you idiots if the ice wal l is real why isnt it cold enought to make the water ice

2019-03-11 20:43:58 UTC

hahahah

2019-03-11 20:44:06 UTC

Anyone in lounge not having a clue what’s going on

2019-03-11 20:44:10 UTC

Flat earthers are stupidddd

2019-03-11 20:44:11 UTC

me greg me

2019-03-11 20:44:12 UTC

<@485825182334713866> What's wrong, not enough sheckels.

https://cdn.discordapp.com/attachments/484514023698726912/554766551413161994/BenGarrisonInfanticide.jpg

2019-03-11 20:44:14 UTC

Can we start a new debate

2019-03-11 20:44:16 UTC

Lumo

2019-03-11 20:44:21 UTC

what i said explain it

2019-03-11 20:44:26 UTC

😂😂

2019-03-11 20:44:26 UTC

im confuse

2019-03-11 20:44:30 UTC

@✧Mike Flatbird (Mike Blackbird)✧ how id the water not ice you idiots if the ice wal l is real why isnt it cold enought to make the water ice

@MACmuffin - y u sofa king we todd did ...

2019-03-11 20:44:30 UTC

Earth is round don't @ me

2019-03-11 20:44:39 UTC

Same not smart enough

2019-03-11 20:44:39 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/484514023698726912/554766661589401615/VaccineRate.jpg

2019-03-11 20:44:44 UTC
2019-03-11 20:44:44 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/484514023698726912/554766685844930591/VaccineAborted.jpg

2019-03-11 20:44:49 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/484514023698726912/554766705616748546/VaccineWhatsIn.jpg

@Dunes there is no "ifs" about it...

2019-03-11 20:44:54 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/484514023698726912/554766724054908982/VaccineProfit.png

1,016,926 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 371/4068 | Next