#tradworker (Discord ID: 274535531927568384) in tradworker, page 377


157,502 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 377/631 | Next

2017-12-25 04:49:54 UTC

P

2017-12-25 04:50:05 UTC

MASURBATING

2017-12-25 04:50:22 UTC

<:totenthink:390928462459699201>

2017-12-25 04:52:06 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394713896713191468/18119305_258433717898699_2635888185520791707_n.jpg

2017-12-25 04:56:19 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394714957444284416/20171224_235551.png

2017-12-25 04:57:00 UTC

"I had nothing to do with it"

2017-12-25 04:57:27 UTC

Probably should have waited until the report was published...he might burn you, now

2017-12-25 04:57:40 UTC

He might

2017-12-25 04:57:49 UTC

I don't care

2017-12-25 04:58:21 UTC

It is what it is...I'm looking forward to seeing the interview.

2017-12-25 04:59:48 UTC

@John Mosby Me tooo bud

2017-12-25 05:00:15 UTC

I'm sure they'll make us look bad no mattter what

2017-12-25 05:01:07 UTC

Perhaps at some point we should do a purge

2017-12-25 05:01:23 UTC

perhaps

2017-12-25 05:01:24 UTC

There are like 15 to 20 people that actually talk in here

2017-12-25 05:01:46 UTC

Top kek

2017-12-25 05:01:53 UTC

@K Martin Please don't talk to reporters drunk

2017-12-25 05:02:23 UTC

oh that was Martin?

2017-12-25 05:02:27 UTC

nevermind

2017-12-25 05:02:43 UTC

@Fevs the nerve to imply I would ever!!

2017-12-25 05:02:44 UTC

I misread it, thought someone was leaking our stuff again

2017-12-25 05:03:11 UTC

Yeah dude don't drunk text our mortal enemies

2017-12-25 05:03:21 UTC

That's like me drunk texting my exes

2017-12-25 05:03:24 UTC

@K Martin

We should send him footage of you at the IN meeting a bit ago, LOL!

2017-12-25 05:03:25 UTC

Also don't let reporters know what platform we communicate on

2017-12-25 05:03:27 UTC

Which I do like twice a month

2017-12-25 05:03:48 UTC

@John Mosby We're not doin that

2017-12-25 05:03:52 UTC

lol

2017-12-25 05:03:54 UTC

yeah that's probably not a good idea

2017-12-25 05:03:59 UTC

You know he's rubbing his hands right now wondering how he can weasel his way into this chat

2017-12-25 05:04:16 UTC

STAAAPPPP\

2017-12-25 05:04:22 UTC

Just hold off Martin

2017-12-25 05:04:29 UTC

Be a good goy

2017-12-25 05:04:35 UTC

Lol I am!

2017-12-25 05:04:46 UTC

Theses niggas being bad

2017-12-25 05:05:03 UTC

Not me

2017-12-25 05:05:10 UTC

@K Martin

Just joshing.

Looking forward to seeing you, again!

2017-12-25 05:05:44 UTC

@John Mosby Hopefully he'll remember next time ūüėČ

2017-12-25 05:05:45 UTC

@John Mosby Hail Victory my dude

2017-12-25 05:06:07 UTC

Merry Christmas

2017-12-25 05:06:16 UTC
2017-12-25 05:06:27 UTC

U 2 my bro lol

2017-12-25 05:06:40 UTC

Merry Christmas, brohair

2017-12-25 05:06:52 UTC

Bowlther***

2017-12-25 05:07:09 UTC

Bowl* Ther*

2017-12-25 05:07:15 UTC

Bowlther

2017-12-25 05:07:40 UTC

Hail fuckin Victory

2017-12-25 05:08:30 UTC

Once we running this mofo, it'll be funny looking back at these days...just simple plebes trying to make the world right, one meme at a time.

2017-12-25 05:09:03 UTC

These - they are the good ole days

2017-12-25 05:09:54 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394718377303867395/ZomboMeme_24122017230919.jpg

2017-12-25 05:09:56 UTC

"Gosh, I'm so tiered from managing all these councils and labor unions; I just wanna go back to the days of posting heimstrols and bowlcuts on discord"

2017-12-25 05:10:06 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394718426398064640/20170424-0us2Ytc6WP3NndATExff.jpg

2017-12-25 05:10:13 UTC

TFW when youve been annointed by oil from Christ's tomb at Midnight Mass as well as holding a piece of Nuremburg Colosseum

2017-12-25 05:10:23 UTC

W E E Z E R

2017-12-25 05:11:10 UTC

i'm here 4 u dude

2017-12-25 05:31:50 UTC

And so we become more of Israels lap-dog

2017-12-25 05:41:03 UTC

Apparantly the Pope is also a kike shill

2017-12-25 05:41:10 UTC

A N G E R Y

2017-12-25 05:41:14 UTC

late news

2017-12-25 05:41:16 UTC

rope the pope

2017-12-25 05:41:39 UTC

I'm finished with Catholicism

2017-12-25 05:45:36 UTC

(((The Catholic Church)))

2017-12-25 05:47:05 UTC

Huh, weird, just noticed I'm not showing up as online here on the side bar

2017-12-25 05:47:23 UTC

you seem online to me

2017-12-25 05:47:37 UTC

probably my discord screwing up

2017-12-25 05:48:47 UTC

Francis is an antiPope....no true Roman Catholic recognizes him...that being said, the RCC will probably never fully recover from Vatican 2, at least not in our lifetime.

2017-12-25 05:50:09 UTC

To be fair, too, our Ecumenical Patriarch (((Black Bart))) is a total PoS; although, he holds no actual authority, as the Pope does.

2017-12-25 06:00:24 UTC

on the topic of "pope" frank

2017-12-25 06:10:22 UTC

I will say that I am not a big fan of the: UVF, UDA, or other "loyalist" groups (they have all devolved into drug cartels).

I love priests, nuns, and rosary beads, myself.

2017-12-25 06:13:03 UTC

I'll take James Connolly over Charles Smith, any day.

IRA "communism", as expressed by Connolly, was way closer to NS, than the loyalists ever were (even though some were involved in C18).

2017-12-25 06:14:43 UTC

Then again, I am 3rd generation potato nigger on my dad's side, with no Scots-Irish on either, so maybe I am just bias.

2017-12-25 06:20:04 UTC
2017-12-25 06:21:58 UTC

Youre right about Irish republican socialism and communism

2017-12-25 06:23:15 UTC

Connolly was the man...I love all the quotes u have been posting from him (I was keen on him when I was a teenage commie, but started looking back into him when I started getting into National Syndicalism...most of what he says is on point).

2017-12-25 06:31:57 UTC

Granted, once the "Real IRA" came into play, in the mid-90s, the IRA (as a whole) started to devolved into true communism...Sinn Fein has been actively working for globalism for decades, now.

2017-12-25 06:33:25 UTC

On a side note, I was combing through old articles and such, to post a new "weekly quote" on our TWP TN blog, and ran across this...figured some of y'all would like:

https://ssjgblog.wordpress.com/2017/02/10/white-negroes-by-the-late-metropolitan-vitaly-rocor/

2017-12-25 06:36:53 UTC

Btw, I went with this quote, for the week:

‚ÄúThou hast also given me the necks of mine enemies; that I might destroy them that hate me. They cried, but there was none to save them: even unto the LORD, but he answered them not. Then did I beat them small as the dust before the wind: I did cast them out as the dirt in the streets.‚ÄĚ ‚Äď Psalms 18:40-42

2017-12-25 06:43:41 UTC

was reminded today that cuckersatives actually think the UN and most of the world are antisemites for telling israel to stop expanding into palestinian land ūüôĄ

2017-12-25 06:45:46 UTC

What these Judeo-"Christians" don't understand is that the Zionist occupation of Palestine displaced tens of thousands of Christians...most Christians left in Palestine side with the PLO...Hell, Baathism and several other Arab nationalist movements were started by Christians.

2017-12-25 06:45:53 UTC

truth

2017-12-25 06:46:03 UTC

i need a "dats rite" react

2017-12-25 06:46:39 UTC

reacts aren't hard to upload if you don't know how to make them

2017-12-25 06:47:02 UTC

@MatthewHeimbach

Do we have any connections with the SNSP? Speaking of Arab nationalists...

2017-12-25 06:47:16 UTC

sadly not yet

2017-12-25 06:48:45 UTC

One day...

They are the second largest party in Syria, and have put tens of thousands of soldiers on the ground, to fight ISIS.

It would be awesome to make contacts with them

2017-12-25 06:49:10 UTC

What about the Orthodox Party in Lebanon?

2017-12-25 06:49:16 UTC

wonder if that might give the feds ammunition if they're actually a militant organization

2017-12-25 06:49:37 UTC

the alliance for peace and freedom has connections, i know

2017-12-25 06:50:39 UTC

Feds out reeeeee

2017-12-25 06:50:47 UTC

I think it would really trigger both the neo-cons and commies, if TWP made in-roads with some Arab nationalists.

2017-12-25 06:51:07 UTC

But yeah we do have to be very careful about making friends in the middle east

2017-12-25 06:52:26 UTC

The SSNP isn't registered as a "terrorist" org, so they couldn't really pin anything on us...if we made in-roads with Hezbollah, then that would be a diff story

2017-12-25 06:53:13 UTC

I could see them hurrying up and labeling them as such if we made friends with em though

2017-12-25 06:53:21 UTC

Ha, probably

2017-12-25 06:53:33 UTC

I'm not too familiar with them though tbh, just knowing the shit the feds do

2017-12-25 06:53:54 UTC

U do know that Assad is a dictator and all...if he supports the SSNP, then "that shit bad".

2017-12-25 06:54:56 UTC

I do suggest doing research into the SNSP, as they are the largest NS party in the world, as far as I know.

2017-12-25 06:55:20 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394744907782422530/Dasrite_a05816_5235295.png

2017-12-25 06:55:52 UTC

Troof

2017-12-25 06:56:23 UTC

Well, I am off to bed.

Merry Christmas @everyone

2017-12-25 06:56:27 UTC

Wanna buy a child's penis, visit transkids.biz today! https://transkids.biz/collections/all

2017-12-25 06:56:53 UTC

That's one link I won't be clicking

2017-12-25 06:59:00 UTC

yeaaaaa, wouldn't be surprised if someone kept up to date on whose checking out that website lmao

2017-12-25 06:59:43 UTC

Nice try, FBI

2017-12-25 07:00:20 UTC

Oh shit my mom's a white nationalist now

2017-12-25 07:00:29 UTC

One down, one to go

2017-12-25 07:00:50 UTC

I see Kids’ Exchange is breaking into the online market

2017-12-25 07:00:53 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394746303948783617/image.jpg

2017-12-25 07:02:07 UTC

Oh no

2017-12-25 07:02:39 UTC

Is that a company owned by Rothsteinblatt Holdings, Inc.??

2017-12-25 07:03:15 UTC

tfw the fbi is too busy looking for bullshit trump connections to russia and probably monitoring us to go after these fuckers and muslims

2017-12-25 07:04:23 UTC

Well you gotta have priorities

2017-12-25 07:06:17 UTC

yeah, kiddie touchers were too high up in the clinton foundation to be prosecuted, but you gotta watch people who say mean things about minorities

2017-12-25 07:12:13 UTC

Well diversity IS our greatest strength after all

2017-12-25 07:12:22 UTC

We would be foolish to deny that

2017-12-25 07:22:42 UTC

hey guys

2017-12-25 07:22:43 UTC

fbi here

2017-12-25 07:42:08 UTC

@everyone JULIAN ASSANGE HAS BEEN SHOAHED FROM TWITTER

2017-12-25 07:43:21 UTC

sheeeeeit

2017-12-25 07:43:33 UTC

that's great

2017-12-25 07:43:48 UTC

Why can't that poor dude catch a break?

2017-12-25 07:43:59 UTC

jews

2017-12-25 07:44:07 UTC

wikileaks named them in a tweet

2017-12-25 07:44:18 UTC

hahaha

2017-12-25 07:44:31 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394757286653984780/image.png

2017-12-25 07:44:31 UTC

guess you can't say the j-word anymore

2017-12-25 07:44:47 UTC

rekt!

2017-12-25 07:45:12 UTC

I never remembered wikileaks being so based

2017-12-25 07:51:47 UTC

Hmmmm....

2017-12-25 07:51:55 UTC

***HMMMMMMMMM.....***

2017-12-25 07:52:17 UTC

I really wonder (((who))) these (((climbers))) are...

2017-12-25 07:52:31 UTC

Really activates the almonds.

2017-12-25 07:52:57 UTC

***HMMMMMMMMMMMMMMMM***

2017-12-25 09:03:55 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394777266548244480/1514192630262.jpg

2017-12-25 10:13:13 UTC
2017-12-25 12:39:57 UTC

Big if true.

2017-12-25 12:43:48 UTC

Large if verifiable

2017-12-25 12:58:50 UTC

Huge if correct

2017-12-25 13:00:49 UTC

Monolithic if accurate

2017-12-25 13:37:00 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394845991108608010/image.jpg

2017-12-25 13:37:00 UTC

Book shopping

2017-12-25 13:37:14 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394846052605231104/image.jpg

2017-12-25 13:37:32 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394846125833584640/image.jpg

2017-12-25 13:37:46 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394846185980035082/image.jpg

2017-12-25 13:38:02 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394846251952242699/image.jpg

2017-12-25 13:38:13 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394846296432705536/image.jpg

2017-12-25 13:38:23 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394846339013279744/image.jpg

2017-12-25 13:38:38 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394846401470660615/image.jpg

2017-12-25 14:04:24 UTC

All I want for Christmas is National Socialism.

2017-12-25 14:04:56 UTC

Voluminous if confirmed

2017-12-25 14:12:00 UTC

How did y’all make out?

2017-12-25 14:12:11 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394854845602856970/image.jpg

2017-12-25 14:12:49 UTC

Nice.

2017-12-25 14:12:57 UTC

We haven't had our dinners yet.

2017-12-25 14:16:17 UTC

Kids woke at 5am lol

2017-12-25 14:16:35 UTC

Talking bout ho ho man

2017-12-25 14:17:24 UTC

I have none yet and go to my grandparents' place. I can't even remember how I reacted to Christmas as a kid lol.

2017-12-25 14:18:20 UTC

Haha lol yeah odds are you acted like any other kid

2017-12-25 14:28:00 UTC

Every year i tell my parents not to get me anything , finally starting to get the message lol

2017-12-25 14:30:34 UTC

lol yeah I just distribute my amazon wishlist that is fully encoded with my affiliate links ūüėĄ

2017-12-25 14:30:51 UTC

so not only do I get what I want but I make $ in the process

2017-12-25 14:30:53 UTC

win/win

2017-12-25 14:32:44 UTC

@Der Jäger How does that work?

2017-12-25 14:34:33 UTC

When your Dago grandfather puts Sambioca in his Coffee lol

2017-12-25 14:34:43 UTC

so as part of my business model, I signed up as an amazon affiliate.

2017-12-25 14:34:46 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394860530839453696/unknown.png

2017-12-25 14:34:53 UTC

i click to generate an aff link

2017-12-25 14:35:01 UTC

I see.

2017-12-25 14:35:08 UTC

then click the link and look at the url

2017-12-25 14:35:35 UTC

you'll see a parameter called tag

2017-12-25 14:35:45 UTC

&tag=thesurvoutp05-20

2017-12-25 14:35:49 UTC

thats how I get paid

2017-12-25 14:48:09 UTC

interesting. So tag pays you for the amount of tagged links?

2017-12-25 14:48:29 UTC

Or rather the clicks to your link?

2017-12-25 14:48:33 UTC

Cool.

2017-12-25 14:49:38 UTC

Yes so its commission based starting at 6% and capping at 10% for electronics

2017-12-25 14:49:50 UTC

@Fevs Yes, that was his twitter handle.

2017-12-25 14:50:21 UTC

New tradition

2017-12-25 14:50:33 UTC

Hunting the Jew that tried to steal Christmas

2017-12-25 14:50:41 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394864533690253312/image.jpg

2017-12-25 14:50:50 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394864571372011521/image.jpg

2017-12-25 15:12:42 UTC

Lol

2017-12-25 15:12:54 UTC

Good wholesome Christmasposts.

2017-12-25 15:13:32 UTC

Merry Christmas NIGGERS. Hope everyone is eating now or eating again later and ideally both. @everyone

2017-12-25 15:14:47 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394870601484992513/JPEG_20171225_091434.jpg

2017-12-25 15:15:04 UTC

That's abomination.

2017-12-25 15:15:15 UTC

Ketchup and eggs is fucking FOURTH WORLD TIER.

2017-12-25 15:15:18 UTC

Haha

2017-12-25 15:15:20 UTC

What is that

2017-12-25 15:15:22 UTC

Women folk just kicked all the men out the kitchen so it begins

2017-12-25 15:15:33 UTC

Oh shit.

2017-12-25 15:16:06 UTC

Anyone got any guitar equipment they want to donate or sell for a fascist music project?

2017-12-25 15:20:58 UTC

I have a cable laying around somewhere

2017-12-25 15:21:17 UTC

Based.

2017-12-25 15:31:13 UTC

https://youtu.be/xgfa5UlZAL8

When you want to be Orthodox AND kvlt:

2017-12-25 15:31:26 UTC

Fuck yea dude!

2017-12-25 15:31:35 UTC

Russo-Polish Black metal

2017-12-25 15:31:52 UTC

This album is nuts lol

2017-12-25 15:32:08 UTC

Ive listened to it at the gym often

2017-12-25 15:35:20 UTC

Ketchup on eggs is haram

2017-12-25 15:35:47 UTC

You put ketchup on eggs I make and you won't be eatin again

2017-12-25 15:36:20 UTC

I had cannoli's for breakfast

2017-12-25 15:36:35 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394876084182712321/Screenshot_2017-12-25-09-35-59.png

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394876084182712325/Screenshot_2017-12-25-09-36-08.png

2017-12-25 15:36:38 UTC

I don't eat non-white food very often tbh

2017-12-25 15:37:44 UTC

Scientology is a criminal scam

2017-12-25 15:51:13 UTC

one of the founders stole a yacht from Aleister Crowley's student.

2017-12-25 15:51:32 UTC

It was supposedly the first boat in the scientologist fleet.

2017-12-25 15:53:33 UTC

Didnt Crowley & Hubbard try to make ass babies

2017-12-25 15:54:15 UTC

>ass babies

2017-12-25 15:54:16 UTC

what?

2017-12-25 15:54:27 UTC

What are those, children that come from poophole sex?

2017-12-25 15:54:29 UTC

I don't get it

2017-12-25 15:56:35 UTC

Yes

2017-12-25 15:59:42 UTC

The dark side of the force is a pathway to many abilities some would consider unnatural

2017-12-25 16:02:19 UTC

Merry Christmas! Remember that today we celebrate the birth of a man who is held in contempt by Jews in a way only matched by Adolf Hitler himself

2017-12-25 16:04:43 UTC

AVE CHRISTUS REX

2017-12-25 16:04:49 UTC

‚úĚ ‚úĚ ‚úĚ

2017-12-25 16:04:58 UTC

GOD IS WITH US

2017-12-25 16:06:47 UTC

Yep Jesus was definitely a good man

2017-12-25 16:07:04 UTC

He wouldn't appreciate all the stuff going on today

2017-12-25 16:07:15 UTC

But that's what we are here for

2017-12-25 16:07:16 UTC

He was not a man, he was the second person of the Trinity.

2017-12-25 16:07:19 UTC

Remember that pls

2017-12-25 16:07:27 UTC

But yet he was a man at the same time

2017-12-25 16:07:32 UTC

So you're right

2017-12-25 16:07:40 UTC

Well you're getting into the nature of Christ

2017-12-25 16:07:45 UTC

The inception of Christ is the greatest miracle in the Bible

2017-12-25 16:07:51 UTC

Except for Salvation maybe

2017-12-25 16:08:09 UTC

But there's no salvation without Christ

2017-12-25 16:08:15 UTC

Exactly

2017-12-25 16:08:22 UTC

So his inception is the greatest miracle.

2017-12-25 16:08:29 UTC

I can't tell you how hopeful it feels to be clean again in Christ.

2017-12-25 16:08:41 UTC

Thank you all for helping me turn away from sin; God bless you

2017-12-25 16:08:44 UTC

I mean it

2017-12-25 16:09:09 UTC

Hey man we all mess up

2017-12-25 16:09:36 UTC

It's about how you redeem yourself. I'd say you're well on the way to redemption

2017-12-25 16:16:22 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394886096116252674/FB_IMG_1514216371701.jpg

2017-12-25 16:18:00 UTC

/unserschwein/

157,502 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 377/631 | Next