#tradworker (Discord ID: 274535531927568384) in tradworker, page 373


157,502 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 373/631 | Next

2017-12-24 21:52:36 UTC
2017-12-24 21:52:38 UTC

Alcohol is the worst substance you can put in your body

2017-12-24 21:52:47 UTC

I’ve seen it first hand

2017-12-24 21:52:54 UTC

Are there any major negative effects from drinking a pot of coffee a day?

2017-12-24 21:52:56 UTC

Weed just makes you stupid

2017-12-24 21:53:13 UTC

They're all vices

2017-12-24 21:53:19 UTC

Alcohol withdrawals can literally kill you

2017-12-24 21:53:20 UTC

Is coffee a vice tho

2017-12-24 21:53:21 UTC

That's what must be understood.

2017-12-24 21:53:39 UTC

Its all degeneracy tho

2017-12-24 21:53:41 UTC

Coffee makes me work more efficiently

2017-12-24 21:53:52 UTC

Moderation there goyem

2017-12-24 21:54:02 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394608687634710550/17992194_1656992474341322_4513888592043070991_n.jpg

2017-12-24 21:54:16 UTC

Weed will literally never kill you or cause physical withdrawals or symptoms. Opiates, which are thrown to us like candy legally, will kill you without them after long use with abrupt cessation.

2017-12-24 21:54:26 UTC

Weed makes you a retard

2017-12-24 21:54:30 UTC

Meth keeps me on point

2017-12-24 21:54:37 UTC

My grandfather killed himself with liquor below 50.

2017-12-24 21:54:48 UTC

@Der Jäger there's a reason skinheads take it

2017-12-24 21:54:58 UTC

TWP meth empire soon

2017-12-24 21:55:27 UTC

We gotta make that money to fund our flashy take over

2017-12-24 21:55:31 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394609059547971584/michael_bowen_jesse_plemons_breaking_bad_h_2013.png

2017-12-24 21:55:40 UTC

^

2017-12-24 21:55:43 UTC

Just kidding, meth is degeneracy too

2017-12-24 21:56:03 UTC

Its a soldiers drug

2017-12-24 21:56:13 UTC

>open TWP discord
>talking about weed and booze
Degenerates

2017-12-24 21:56:13 UTC

But consider all the wonderful side effects and

2017-12-24 21:56:15 UTC

Weed is harmful. Smoke is harmful. But if we are starting with substance bans let's be realistic and not gaslit conservatives in mentality because weed culture is gay as fuck.

2017-12-24 21:56:35 UTC

Like Max Payne movie

2017-12-24 21:56:57 UTC

Tbh straight edge is my goal

2017-12-24 21:57:07 UTC

Let's keep pretending it isn't a medicated world I guess.

2017-12-24 21:57:11 UTC

@brig real men use anti-wasp raid spray to murder hookers on the streets of Wisconsin

2017-12-24 21:57:19 UTC

wed culture is gay and I'm not going to hand those filthy hippies a victory by allowing its use tbh

2017-12-24 21:57:28 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394609551422521344/maxresdefault.png

2017-12-24 21:57:57 UTC

No one here actually smokes weed at all, it's just a TradCabbage meme.

2017-12-24 21:58:24 UTC

I thought you were being serious

2017-12-24 21:58:49 UTC

the stories posted here are works of fiction

2017-12-24 21:58:57 UTC

only a fool would take anything stated within seriously

2017-12-24 21:59:30 UTC

No one here actually has any strong political views.

2017-12-24 21:59:37 UTC

It's just a fun time to play dress up.

2017-12-24 22:00:28 UTC

^

2017-12-24 22:01:30 UTC

Physcological dependency can recreate withdraw symptoms

2017-12-24 22:01:46 UTC

Weed isn't invulnerable to that, I've seen the "withdraws" first hand

2017-12-24 22:03:01 UTC

And my main problem with it isn't the actual use of the substance in private, its people who openly talk about it with "MUH TRAD CABBAGE" posting

2017-12-24 22:03:21 UTC

I know plenty of people in the org who smoke but are extremely private about it, and I have no problem with them

2017-12-24 22:04:00 UTC

Well It's just a meme as stated. TWP is a legal and thus drug free organization.

2017-12-24 22:04:35 UTC

Your memeing was a little too convincing

2017-12-24 22:04:56 UTC

Oh god.

2017-12-24 22:05:02 UTC

I'm not talking about legality

2017-12-24 22:05:07 UTC

Time for a stern Minister of Health and Wellness

2017-12-24 22:05:37 UTC

Openly bragging about vices is an obvious problem

2017-12-24 22:06:08 UTC

Who was

2017-12-24 22:06:12 UTC

No, think about it, if we smoke Antifa out they'll join us. Openly bragging about any vice would be bad optics yeah. But not uncommon in 1.0, my son.

2017-12-24 22:06:13 UTC

I missed out

2017-12-24 22:06:27 UTC

Lmap

2017-12-24 22:06:47 UTC

You're trolling right?

2017-12-24 22:08:08 UTC

Lol at sperging over pot

2017-12-24 22:08:33 UTC

yeah he's trolling

2017-12-24 22:09:06 UTC

Y'know I thought the Klan were pretty cool until I found out they smoked weed
t. Fevs

2017-12-24 22:09:06 UTC

I dont believe in harsh punishment, or agree with the legal system... But no it shouldnt be promoted lol

2017-12-24 22:09:11 UTC

the cat seems very interested in my new pipe

2017-12-24 22:09:19 UTC

I think he's trying to figure out if its food

2017-12-24 22:09:41 UTC

Just like alcohol, pot is a vice that should be discouraged

2017-12-24 22:10:11 UTC

What's next should we start glorifying premarital sex? Sodomy?

2017-12-24 22:10:26 UTC

Wait...

2017-12-24 22:10:35 UTC

ayo hol up

2017-12-24 22:10:41 UTC

The movement is actually coming around to the AQ?

2017-12-24 22:10:47 UTC

Are you saying having a couple glasses of wine a night is also equal to those things?

2017-12-24 22:10:56 UTC

Let's follow logic to its conclusion fairly.

2017-12-24 22:11:07 UTC

alcohol makes you say dumb shit

2017-12-24 22:11:10 UTC

and it makes you fat

2017-12-24 22:11:14 UTC

>what is a beer belly

2017-12-24 22:11:31 UTC

If you're having a drink after a long day at work, nothing wrong with that

2017-12-24 22:11:39 UTC

If you're getting drunk every night, there's a problem

2017-12-24 22:11:39 UTC

Oh okay so a bowl then.

2017-12-24 22:11:44 UTC

Says who?

2017-12-24 22:11:53 UTC

Thats it....

2017-12-24 22:11:53 UTC

says your liver

2017-12-24 22:12:03 UTC

Im taking over the position.. Lol

2017-12-24 22:12:06 UTC

LIVE THE VOLKISCH LIFE

2017-12-24 22:12:08 UTC

STOP DRINKING

2017-12-24 22:12:09 UTC

STOP SMOKING

2017-12-24 22:12:10 UTC

We can't disown the weed and embrace the alcohol logically if health is the concern.

2017-12-24 22:12:13 UTC

STOP WATCHING PORN

2017-12-24 22:12:16 UTC

In any measure

2017-12-24 22:12:22 UTC

nobody smokes weed but not enough to get high, though

2017-12-24 22:12:43 UTC

people do drink without getting drunk

2017-12-24 22:12:50 UTC

Lol

2017-12-24 22:12:53 UTC

Even when people are tipsy they say dumb shit

2017-12-24 22:13:00 UTC

The motivation of a beer is escapism.

2017-12-24 22:13:10 UTC

Not an argument on any level

2017-12-24 22:13:11 UTC

The motivation of a video game is escapism.

2017-12-24 22:13:12 UTC

Like when Richard was getting red in the face and flirting with the dinner guests because he had some wine

2017-12-24 22:13:26 UTC

The motivation of a hobby often is escapism.

2017-12-24 22:13:36 UTC

@Haupst√ľrmfuhrer Pepe WHERE‚ÄôS MY BOTW CHRISTMAS SPECIAL YOU HACKS

2017-12-24 22:13:46 UTC

((( modern Hobbies )))

2017-12-24 22:13:47 UTC

If you're putting a psychoactive intoxicant in your body, that's a vice.

Having a few glasses of wine isn't inherently dangerous, but its still a vice lmao

2017-12-24 22:13:50 UTC

@brig AT-ST'S

2017-12-24 22:13:54 UTC

AT-ST'S

2017-12-24 22:13:56 UTC

DAARTH VAADER

2017-12-24 22:13:59 UTC

To arbitrarily draw this line at muh weed is boomer as fuck lol.

2017-12-24 22:13:59 UTC

I CLAPPED

2017-12-24 22:14:05 UTC

I CLAPPED WHEN I SAW THINGS I KNEW

2017-12-24 22:14:13 UTC

Alcohol is literally a poison.

2017-12-24 22:14:14 UTC

Psychoactive lol

2017-12-24 22:14:17 UTC

But you tried.

2017-12-24 22:14:26 UTC

AAAIIIIIDDSSS

2017-12-24 22:14:40 UTC

*That's right, Jay!*

2017-12-24 22:15:35 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394614109435592704/140475585734.png

2017-12-24 22:15:57 UTC

Look, everything fun is degenerate. No one here does drugs.

2017-12-24 22:16:00 UTC

Hitler drank beer, Cmdr. Rockwell enjoyed a good pipe

2017-12-24 22:16:09 UTC

We are all 100% super nazis 24/7.

2017-12-24 22:16:17 UTC

I'm not disavowing the use

2017-12-24 22:16:17 UTC

The Hitler-on-meth thing is a jewish lie

2017-12-24 22:16:17 UTC

No no.

2017-12-24 22:16:20 UTC

No fun allowed.

2017-12-24 22:16:22 UTC

I'm saying KEEP IT TO YOURSELF

2017-12-24 22:16:36 UTC

Muh reefer madness

2017-12-24 22:16:37 UTC

No you're right man.

2017-12-24 22:16:43 UTC

We deserve the gas.

2017-12-24 22:16:48 UTC

Fun is fucking profligate.

2017-12-24 22:16:56 UTC

What you do in private is none of my fucking business, but if I see any more trad cabbage posting in here I'm going to sperg out

2017-12-24 22:17:02 UTC

gassing kikes is fun dose this mean no kike gassing ūüė¶

2017-12-24 22:17:05 UTC

Girls will flock to us now that we are straight edge.

2017-12-24 22:17:14 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394614524591996928/MTy4xvs.png

2017-12-24 22:17:18 UTC

excessively EATIN AGAIN is also a vice

2017-12-24 22:17:18 UTC

This will increase production of children.

2017-12-24 22:17:36 UTC

Physical fitness nibba

2017-12-24 22:17:49 UTC

white space marine rape gangs

2017-12-24 22:18:00 UTC

We have a TWP guy with dreads.

2017-12-24 22:18:04 UTC

HI

2017-12-24 22:18:08 UTC

Fevs is way out of the loop.

2017-12-24 22:18:09 UTC

What

2017-12-24 22:18:18 UTC

On the true nature of the TradCabbage reality.

2017-12-24 22:18:30 UTC

we're reaching levels of autism that shouldn't be possible

2017-12-24 22:18:37 UTC

Lady Gaga is this really an Italian White Girl or (((Special))) Girl?

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394614873990103040/23ACBC1600000578-2858052-image-57_1417551051598.jpg

2017-12-24 22:18:41 UTC

Vote

2017-12-24 22:18:45 UTC

>topless

2017-12-24 22:18:47 UTC

Lol

2017-12-24 22:18:48 UTC

get a burqa please

2017-12-24 22:18:48 UTC

Italian or (((Special)))

2017-12-24 22:18:52 UTC

You're def. pushing me to side with fevs here

2017-12-24 22:18:56 UTC

Mix

2017-12-24 22:19:01 UTC

amerimutt

2017-12-24 22:19:08 UTC
2017-12-24 22:19:16 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394615038788370443/17191111_1356650567743206_2890300001505819060_n.jpg

2017-12-24 22:19:17 UTC

Well I looked up Gaga's Geneology her mother's family name is listed as a Jewish name in Sicily

2017-12-24 22:19:18 UTC

SO

2017-12-24 22:19:24 UTC

i was 99% postitive

2017-12-24 22:19:28 UTC

now im about 100%

2017-12-24 22:19:43 UTC

The Jew Genes must have really come out strong in her

2017-12-24 22:19:52 UTC

Billy and his Yentas

2017-12-24 22:20:04 UTC

Well Lady Gaga Im not hot for her

2017-12-24 22:20:11 UTC

i used her as an example of a Cryptoid

2017-12-24 22:20:44 UTC

There are so many Crypto Jews and Mixed Jews running around

2017-12-24 22:20:57 UTC

Especially where MA Crusader lives

2017-12-24 22:21:08 UTC

Jews been breeding with Italians etc for 100 years up there

2017-12-24 22:21:43 UTC

So its like on the East Coast, you sometimes dont know when youre in the presence of a Jew

2017-12-24 22:21:50 UTC

you can tell 90% of the time

2017-12-24 22:21:52 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394615692617318420/20170329_201357-1.jpg

2017-12-24 22:21:53 UTC

FBI pls no bully.

2017-12-24 22:21:57 UTC

its that 10% of questionable u cant

2017-12-24 22:23:29 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394616097804124180/63248514.jpg

2017-12-24 22:23:40 UTC

Lol me

2017-12-24 22:24:41 UTC

@‚ė¶Colton of Yore‚ė¶ is that a SCCY CPX?

2017-12-24 22:25:18 UTC

Yeah I since upgraded to a Sig Sauer P320 compact in .40.

2017-12-24 22:25:38 UTC

The virgin .40 vs the chad 10mm

2017-12-24 22:25:48 UTC

I mean one is just longer.

2017-12-24 22:25:54 UTC

I have a CPX-2. It's a fantastic firearm for the price. My idiot friend managed to break mine though

2017-12-24 22:25:57 UTC

And more recoil.

2017-12-24 22:26:11 UTC

.40 is the Hilary Clinton of pistol cartridges

2017-12-24 22:26:20 UTC

Lmao

2017-12-24 22:26:36 UTC

10mm is a strong Amazonian Aryan woman

2017-12-24 22:26:36 UTC

You going to take a shot from a .40 hp??

2017-12-24 22:26:42 UTC

Yeah dude

2017-12-24 22:26:48 UTC

You'll be doing me a favor

2017-12-24 22:26:52 UTC

Lol

2017-12-24 22:26:59 UTC

I mean since it is so ineffective.

2017-12-24 22:27:00 UTC

I prefer nein mm

2017-12-24 22:27:19 UTC

I didn't say it was ineffective

2017-12-24 22:27:35 UTC

Clinton does have a body count.

2017-12-24 22:27:43 UTC

Holy shit

2017-12-24 22:27:45 UTC

Good point

2017-12-24 22:28:00 UTC

She's got that edge over the .40

2017-12-24 22:28:09 UTC

Lol

2017-12-24 22:28:37 UTC

It's bigger than the 9. More damage. Bigger exit wound.

2017-12-24 22:28:45 UTC

Less capacity

2017-12-24 22:28:51 UTC

Yes penetration

2017-12-24 22:28:54 UTC

15 on my compact.

2017-12-24 22:29:53 UTC

Less*

2017-12-24 22:30:07 UTC

The 9 is faster yes.

2017-12-24 22:30:19 UTC

5.7 master race

2017-12-24 22:30:26 UTC

Too bad I'm too poor for it lmao

2017-12-24 22:30:29 UTC

But you can dump the mag and a guy can still be coming at you.

2017-12-24 22:30:37 UTC

Uh what

2017-12-24 22:30:48 UTC

Yeah it's happened.

2017-12-24 22:30:52 UTC

If you get hit by any round, you're combat ineffective

2017-12-24 22:30:59 UTC

.40 is kind of like the middle ground between 9 and .45 without having upsides of either imo

2017-12-24 22:31:06 UTC

Sans people hopped up on PCP

2017-12-24 22:31:09 UTC

Not a bad critique.

2017-12-24 22:31:36 UTC

I'm all about 7.65x25 tbh

2017-12-24 22:31:37 UTC

The similarity in recoil makes you just wanna go 45.

2017-12-24 22:31:44 UTC

9 has high capacity, low recoil, .45 is suppressed well and can use ball rounds defensively

2017-12-24 22:32:11 UTC

.40 has more recoil than either, less capacity than 9, can't be suppressed as well as .45, and roughly the same energy as .45

2017-12-24 22:32:33 UTC

kind of middle ground so far as ammo costs go too

2017-12-24 22:32:47 UTC

seems like a caliber without a real point IMO

2017-12-24 22:32:58 UTC

.40 is the "radical centrist" meme embodied ūü§Ēūü§Ēūü§Ē

2017-12-24 22:33:02 UTC

10mm is where it gets interesting

2017-12-24 22:33:30 UTC

Yeah it isn't perfect but it definitely will protect your life at the end of the day. You should be comfortable and often trained with any self defense tool.

2017-12-24 22:33:44 UTC

yea it definitely will

2017-12-24 22:33:54 UTC

anything above a .380 will protect you reliably

2017-12-24 22:33:57 UTC

A hipoint in 380 can save your life lmao

2017-12-24 22:34:06 UTC

Any gun is better than no gun

2017-12-24 22:34:06 UTC

Even a 22 has taken many lives.

2017-12-24 22:34:15 UTC

mossad knows that

2017-12-24 22:34:21 UTC

In fact it's the most lethal statistically.

2017-12-24 22:34:29 UTC

Most often used.

2017-12-24 22:34:39 UTC

4 of the top 5 weapons used in crime are small caliber, cheap handguns

2017-12-24 22:34:51 UTC

Any hole in you that you weren't born with is a bad day for you.

2017-12-24 22:34:54 UTC

Carry a .22, shoot the attacker 50 times in the head.

2017-12-24 22:35:12 UTC

Somebody tell that to trannies @‚ė¶Colton of Yore‚ė¶

2017-12-24 22:35:12 UTC

even a hole you were born with could mean a bad week for you, depending on the time of the month

2017-12-24 22:35:18 UTC

Lol

2017-12-24 22:35:31 UTC

Just carry a suppressed 45

2017-12-24 22:35:37 UTC

Never know when you gotta ice a foo

2017-12-24 22:35:40 UTC

"Just."

2017-12-24 22:36:07 UTC

why not a mossberg shockwave tho

2017-12-24 22:36:13 UTC

You're right, carry a .308 also, never know when you gotta ice a foo from a distance

2017-12-24 22:36:18 UTC

gotta have diversity goy

2017-12-24 22:36:21 UTC

Why not a micronuke?

2017-12-24 22:36:33 UTC

Conceal carry a Fatman

2017-12-24 22:36:57 UTC

Like a baby fat man. A nuclear blast in a shotgun shell.

2017-12-24 22:37:14 UTC

conceal carry a fatman while open carrying a gauss rifle

2017-12-24 22:37:30 UTC

Real BoS hours

2017-12-24 22:37:36 UTC

I prefer my pistols in 7.62x54r

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394619649280442369/serveimage.png

2017-12-24 22:37:38 UTC

Ad Victorium.

2017-12-24 22:37:59 UTC

Lol that's real Fallout hours. Bolt action pistols.

2017-12-24 22:38:50 UTC

Pistols in 7.62x54r? Midget Nagant

2017-12-24 22:39:40 UTC

54r aint enough stopping power

2017-12-24 22:39:52 UTC

make it .300 winmag and you got yourself a peashooter

2017-12-24 22:42:48 UTC

It's an Obrez.

2017-12-24 22:47:36 UTC

.950 JDJ or you're a cuck

2017-12-24 22:48:43 UTC

7.92x57mm or riot

2017-12-24 22:49:26 UTC

20mm or nothing

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394622629484691466/20-mm.jpg

2017-12-24 22:49:47 UTC

.22 short or your compensating for something.

2017-12-24 22:50:11 UTC

2 gauge or gay

2017-12-24 22:50:33 UTC

@Odalman Make fun of my micropenis one more fucking time ableist scum

2017-12-24 22:55:50 UTC

u gay

2017-12-24 22:56:52 UTC

zero context to the conversation

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394624499687096340/21272371_217160928817280_6132937393168485871_n.jpg

2017-12-24 22:57:43 UTC

tfw too angry to die

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394624712581447680/Khorne_Berserker_large.jpg

157,502 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 373/631 | Next