general

Discord ID: 627030086964740096


98,498 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 51/394 | Next

2019-10-12 02:01:50 UTC

@Deleted User Im not *"Jewish,"* Jews practice Judaism; I'm a follower of Yahushua. *You're* the guy identifying as the *"we wuz kangz"* false covenant twerkers bruh πŸ˜‰

2019-10-12 02:10:44 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/627030086964740096/632399728260415490/473769c.png

2019-10-12 02:13:12 UTC
2019-10-12 02:13:59 UTC

About to hop on vc

2019-10-12 02:14:16 UTC

k

2019-10-12 02:14:42 UTC
2019-10-12 02:15:10 UTC

@MaskedHeathen War is an elitist practice, defense is a man's stand

2019-10-12 02:37:13 UTC

Beta..

2019-10-12 02:40:40 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/627030086964740096/632407261129605131/h9ce60r8bxr31.png

2019-10-12 02:45:47 UTC

@Deleted User I don't know why you say goodbye I say hello.

2019-10-12 02:45:51 UTC

Hello, hello!!!

2019-10-12 02:46:03 UTC

I don't know why you say goodbye I say hello.

2019-10-12 02:46:34 UTC

cause you are alone..

2019-10-12 02:46:54 UTC

My buddies chilling next to me

2019-10-12 02:46:59 UTC

Sup Ryan?

2019-10-12 02:47:21 UTC

@Infinite hey bro πŸ‘

2019-10-12 02:47:42 UTC

hahaha I'm fantastic thanks for asking

2019-10-12 02:47:52 UTC

Herro herro

2019-10-12 02:47:58 UTC

niceπŸ‘Š

2019-10-12 02:51:46 UTC

πŸ‘

2019-10-12 02:54:59 UTC

my farher was a gambling man down in new Orleans....

2019-10-12 02:59:35 UTC

I could not foresee this thing happening to you.

2019-10-12 03:21:23 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/627030086964740096/632417507264823306/j5lhhh8v80s31.png

2019-10-12 03:51:30 UTC

Infinite!!!!

2019-10-12 03:51:36 UTC

Hey babe

2019-10-12 03:51:48 UTC

I got you πŸ™‚

2019-10-12 03:51:53 UTC

Awe I’m babe now!!

2019-10-12 03:58:01 UTC

Do I see a bougening romance afoot?

2019-10-12 04:00:36 UTC

Now I came and fucked it up.. ignore me..... (start over) ..dum de do, oh.. hey... bible whore 1, Infinite... sapnin?

2019-10-12 04:01:04 UTC

Sapnin?

2019-10-12 04:01:10 UTC

Lol, yea

2019-10-12 04:01:21 UTC

What’s that mean

2019-10-12 04:01:22 UTC

You like that?

2019-10-12 04:01:52 UTC

What's happening

2019-10-12 04:02:25 UTC

Like sup 4 what's up

2019-10-12 04:07:38 UTC

So how's that new world order? It still suck?.. I hate it; damn new world order 😀

2019-10-12 04:08:23 UTC

See.. now I feel guilty; I buzzkilled you guys πŸ‘Ž

2019-10-12 04:08:30 UTC

My bad

2019-10-12 04:13:43 UTC

oh

2019-10-12 04:13:52 UTC

im just dead over here fam

2019-10-12 04:14:27 UTC
2019-10-12 04:15:17 UTC

MaskedHeathen

Mark!

Azreal I think is coming.. I just saw him... I get lost in here

2019-10-12 04:15:41 UTC

I don't know why I'm doing

2019-10-12 04:15:43 UTC

Vc

2019-10-12 04:15:59 UTC

?

2019-10-12 04:16:23 UTC

<<<<<<<<<<<< VC

2019-10-12 04:16:37 UTC

You're VC?

2019-10-12 04:16:48 UTC

come in

2019-10-12 07:17:01 UTC

I don't see the new message s

2019-10-12 07:17:16 UTC

he deleted them

2019-10-12 07:17:21 UTC

he's playing god

2019-10-12 07:17:28 UTC

Hahaha what a loser

2019-10-12 07:17:32 UTC

🀣

2019-10-12 07:17:35 UTC

yes

2019-10-12 07:17:46 UTC

Chinese deep state does that

2019-10-12 07:17:57 UTC

Operator is a chicoms deep state cuck

2019-10-12 07:17:59 UTC

He's a sore loser that's for sure

2019-10-12 07:18:04 UTC

Yes he is lol

2019-10-12 07:18:22 UTC

And uses deep state tactics to claim he's not deep state what a walking contradiction

2019-10-12 07:18:49 UTC

Haha he's so lame

2019-10-12 07:18:53 UTC

He needs a life

2019-10-12 07:19:07 UTC

What like 4 people show up here lol

2019-10-12 07:20:18 UTC

Operator is a chicom c uck lol deleting messages haha

2019-10-12 07:20:54 UTC

There has been a good convo going on in here for several hours now

2019-10-12 07:21:17 UTC

Operator just deleted my message when I said trumps speech tongijt was amazing

2019-10-12 07:21:31 UTC

He didn't like that and deleted it . What a cuck

2019-10-12 07:21:43 UTC

🀣

2019-10-12 07:21:43 UTC

He's not out here though

2019-10-12 07:21:57 UTC

Right?

2019-10-12 07:22:25 UTC

He dleeted the messages here and then went to a different room lol

2019-10-12 07:22:30 UTC

Dallas he's special

2019-10-12 07:22:41 UTC

an autistic kind of speical

2019-10-12 07:22:42 UTC

Yes he needs help .. China brainwashed him

2019-10-12 07:22:56 UTC

@Infinite. Want your own channel?

2019-10-12 07:23:00 UTC

He deleted the messages here and went to another char to cause trouble haha what a loser

2019-10-12 07:23:10 UTC

AZ i'm ok man

2019-10-12 07:23:27 UTC

Ohhh come on

2019-10-12 07:23:32 UTC

Well infite feel free to message me alot of cucks here lol

2019-10-12 07:23:46 UTC

Yeah man, will do.

2019-10-12 07:23:50 UTC

😎

2019-10-12 07:24:59 UTC

Have fun beating up the antifa chicom cucks on here taking away free speech hahaa people get a ower of a chat room and think they are God himself hahahaaahahha the insecurity of people

2019-10-12 07:25:37 UTC

Yeah, his testosterone is below average.

2019-10-12 07:25:53 UTC

What?

2019-10-12 07:26:12 UTC
2019-10-12 07:26:26 UTC

What’s happening now πŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ

2019-10-12 07:26:27 UTC

mr telephone is raging and deleteing messages

2019-10-12 07:26:35 UTC

Deleting?

2019-10-12 07:26:39 UTC

he can't handle the truth

2019-10-12 07:26:41 UTC

πŸ‘€

2019-10-12 07:26:55 UTC

Unicorns and rainbows

2019-10-12 07:27:31 UTC

πŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ

2019-10-12 07:28:01 UTC

How is he deleting still?

2019-10-12 07:28:09 UTC

Deleting in his channel

2019-10-12 07:28:20 UTC

Oh . ok

2019-10-12 07:28:40 UTC

Unicorns and rainbows

2019-10-12 07:29:08 UTC

Happy happy joy joy

2019-10-12 07:29:24 UTC

Hey everyone

2019-10-12 07:29:38 UTC
2019-10-12 07:29:39 UTC

Cotton candy with fucking sprinkles

2019-10-12 07:29:46 UTC

Lol

2019-10-12 07:29:48 UTC

πŸ˜‚

2019-10-12 07:30:07 UTC

@Deleted User πŸ‘‹

2019-10-12 07:30:33 UTC

hello @Deleted User !!!

2019-10-12 07:30:41 UTC

Kereoke anyone?

2019-10-12 07:30:50 UTC

πŸ˜†

2019-10-12 07:31:06 UTC

Go Kay Do It

2019-10-12 07:31:10 UTC

No thanks, I sound like a cat who should be put down

2019-10-12 07:31:25 UTC

Lol now I need to get head phones to listen...

2019-10-12 07:31:27 UTC

Meow

2019-10-12 07:31:38 UTC

@Deleted User na I'm not drunk

2019-10-12 07:31:39 UTC

Can't be that bad @bible whore 1

2019-10-12 07:32:11 UTC

I’m a redneck and I am tone deaf, two things against me πŸ˜‚

2019-10-12 07:32:25 UTC

I'll sing if Kay does

2019-10-12 07:32:33 UTC

Doooo ittttt

2019-10-12 07:32:37 UTC
2019-10-12 07:32:39 UTC

Lol nope 😜

2019-10-12 07:32:55 UTC

Burk Burk Burk

2019-10-12 07:32:59 UTC

Another day

2019-10-12 07:33:01 UTC

Lol

2019-10-12 07:33:18 UTC

K

2019-10-12 07:33:41 UTC

Lol infinite is in

2019-10-12 07:33:43 UTC

But I may record my dad singing 2moro if he brings his guitar. Then u might hear me sing haha

2019-10-12 07:33:45 UTC

Vc

2019-10-12 07:34:02 UTC

😎pops is on his way

2019-10-12 07:34:30 UTC

Ok kay

2019-10-12 07:34:45 UTC

Yeahhh. Leaving Colorado in a 1 and a half hrs πŸ˜‚

2019-10-12 07:35:01 UTC

Why I'm still awake I dont know.

2019-10-12 07:35:13 UTC

πŸ˜‚πŸ€£

2019-10-12 07:35:35 UTC

How many hour to get there?

2019-10-12 07:35:38 UTC

The anticipation is good kay

2019-10-12 07:36:19 UTC

He has a lay over in Dallas will be landing 1230

2019-10-12 07:36:48 UTC

Ah ok I thought he would be driving

2019-10-12 07:37:16 UTC

Plane is even quicker

2019-10-12 07:38:05 UTC

Yeah 2-3 day drive .. No fun.

2019-10-12 07:39:02 UTC

Texas gets in the way

2019-10-12 07:39:13 UTC

They dont sell yellow jackets like they use to anymore. πŸ˜‚ dont think pops could do the straight through

2019-10-12 07:39:26 UTC

Haha ol Texas

2019-10-12 07:39:51 UTC

I remember those

2019-10-12 07:41:24 UTC

Hell yeah those things would get ya zingin

2019-10-12 07:43:27 UTC

It 60 degrees. yay!!!!!! Okay anyway ima crash.. Night all.

2019-10-12 07:43:35 UTC

Yooo

2019-10-12 07:43:57 UTC

Alright Good Night @Deleted User

2019-10-12 07:44:08 UTC

@Dallas helllloo. I'm bout to pass out lol but Dabzzz

2019-10-12 07:44:18 UTC

Lol have a good night

2019-10-12 07:44:27 UTC

<:emoji_6:630919979323359242> <:emoji_6:630919979323359242> <:emoji_7:630920037401624607>

2019-10-12 07:45:01 UTC

Have a wonderful night/morning guys!

2019-10-12 07:45:19 UTC

Nite kayyy

2019-10-12 07:46:26 UTC

What is going on Dallas

2019-10-12 07:46:41 UTC

😴<:emoji_6:630919979323359242>

2019-10-12 07:47:00 UTC

😁

2019-10-12 07:47:02 UTC

Yoo liars

2019-10-12 07:47:04 UTC

LizardAaa

2019-10-12 07:47:05 UTC

Wow

2019-10-12 07:47:21 UTC

Stupid auto type.. turned lizard name into liars 🀣 wow.

2019-10-12 07:47:29 UTC

Just listening to this lizard

2019-10-12 07:47:48 UTC

My epic Friday night 😎🀣

2019-10-12 07:47:52 UTC

I see you and Gus are still going at it

2019-10-12 07:47:56 UTC

Oh no

2019-10-12 07:48:03 UTC

I'm not mad

2019-10-12 07:48:12 UTC

It's just the way he talks to me im used to it haha

2019-10-12 07:48:25 UTC

We have a wild way of communicatinf haahhaah

2019-10-12 07:48:27 UTC

Nope I think it him like always

2019-10-12 07:48:36 UTC

Haahhaahaha

2019-10-12 07:48:40 UTC

Your probably rifht 🀣

2019-10-12 07:48:59 UTC

He just mentioned your name

2019-10-12 07:49:38 UTC

He just told me to F off and I don't know why 🀣

2019-10-12 07:49:50 UTC

Like what did I say hahaha that's funny

2019-10-12 07:50:03 UTC

πŸ€£πŸ˜‚

2019-10-12 07:50:46 UTC

He's been hating on everybody it seems like

2019-10-12 07:51:24 UTC

I just joined his vc and called him a vagina

2019-10-12 07:51:28 UTC

he had nothing to say

2019-10-12 07:51:31 UTC

other than

2019-10-12 07:51:39 UTC

"I sounded drunk"

2019-10-12 07:51:48 UTC

Anything interesting going on in VC @Deleted User

2019-10-12 07:52:05 UTC

πŸ€£πŸ˜‚

2019-10-12 07:52:26 UTC

You probably are, calling him a vagina.

2019-10-12 07:54:22 UTC

Don't have my headset on

2019-10-12 07:54:33 UTC

πŸ€£πŸ˜‚

2019-10-12 07:57:12 UTC

Ahahahha

2019-10-12 07:57:15 UTC

🀣

2019-10-12 07:57:22 UTC

Gus man .. rigt now.im not all tense

2019-10-12 07:57:38 UTC

So I can speak better and not get mad and triggered and sound stupid

2019-10-12 07:59:34 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/627030086964740096/632487512463376405/download_20191012_025859.jpg

2019-10-12 08:27:49 UTC

All The vagina

2019-10-12 08:29:02 UTC

@Infinite what are y’all talking about?

2019-10-12 08:29:24 UTC
2019-10-12 08:29:40 UTC

@Deleted User not my fault they ran from Noah

2019-10-12 08:29:49 UTC

Puppy dogs

2019-10-12 08:29:55 UTC

PUPPERS!?

2019-10-12 08:30:09 UTC

Love my cats chuck wagon and Chester in the photo πŸ˜ƒ

2019-10-12 08:30:10 UTC
2019-10-12 08:30:17 UTC

Uggghhh

2019-10-12 08:30:21 UTC

But then like

2019-10-12 08:30:25 UTC

Gotta go outside

2019-10-12 08:30:30 UTC

And it’s cold

2019-10-12 08:30:42 UTC

It's freeezing

2019-10-12 08:40:17 UTC

Right? πŸ˜‚

2019-10-12 08:40:20 UTC

Like why?

2019-10-12 08:40:26 UTC

No one needs snow

2019-10-12 08:50:31 UTC

@bible whore 1 it could be worse

2019-10-12 08:50:57 UTC

I can’t even heat my body in the summer

2019-10-12 08:51:04 UTC

Winter is a curse to me

2019-10-12 08:52:13 UTC

Google ice nine

2019-10-12 08:52:39 UTC

Hello

2019-10-12 08:52:55 UTC

I'm still up

2019-10-12 08:53:00 UTC
2019-10-12 08:53:15 UTC

πŸ‘

2019-10-12 08:53:29 UTC

Good nite

2019-10-12 08:53:45 UTC

Going to bed?

2019-10-12 08:53:56 UTC

2am here

2019-10-12 08:54:08 UTC

Zzzzzz

2019-10-12 08:54:25 UTC

Sleep well my friend πŸ‘‹

2019-10-12 08:54:49 UTC

See you tamale

2019-10-12 08:55:12 UTC

Peace bro

2019-10-12 08:55:21 UTC

K

2019-10-12 09:18:33 UTC
2019-10-12 15:17:41 UTC

Good morning!!

2019-10-12 15:17:49 UTC

β˜•

2019-10-12 15:18:04 UTC

Gm

2019-10-12 15:20:07 UTC

ty AZ!

2019-10-12 15:20:43 UTC

Everything going well?

2019-10-12 15:21:17 UTC

I am good you?

2019-10-12 15:21:20 UTC

i liked this image

2019-10-12 15:21:57 UTC

Espresso time

2019-10-12 15:22:05 UTC

Yess

2019-10-12 15:42:27 UTC

Hi all

2019-10-12 15:42:50 UTC

@MaxIgnoramus. Hey Max

2019-10-12 15:44:49 UTC

herro

2019-10-12 16:17:30 UTC

Operator is typing...

2019-10-12 16:18:28 UTC

It's Alive

2019-10-12 16:18:28 UTC

πŸ˜‚ What a politi-cuck; notice how he runs defense for *Zionism,* as if Zionism *isn't* a degenerate socio-political encapsulation of Judaism disguised with the Hebrew *face* 😏

https://cdn.discordapp.com/attachments/627030086964740096/632613068152635402/Screenshot_2019-10-12-09-13-36-1.png

2019-10-12 16:19:33 UTC

@Captain Reality Lol! Morning James

2019-10-12 16:19:43 UTC

@Deleted User Morning AZ

98,498 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 51/394 | Next